Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

Γιατροί ΕΟΠΥΥ - ΠΕΔΙ- Διαθεσιμότητα επισκέψεων

Πρόκειται για ένα  εξαιρετικά σοβαρό  ζήτημα που αφορά ΟΛΟΥΣ μας ανεξαιρέτως, διότι έχει να κάνει με τον τομέα της υγείας.
Πριν από λίγες ημέρες έψαχνα γιά γιατρό παθολόγο συμβεβλημένο με τον ΕΟΠΥΥ-ΠΕΔΙ. 

Με τα πολλά και αφού ασχολήθηκα με τα γνωστά 3ψήφια και 4 ψηφια τηλεφωνικά νούμερα,  ανακάλυψα ότι υπάρχει αυτός  ( http://www/.odigostoupoliti.eu/ simvevlimeni-eopii/)  ο υπερσύνδεσμος που αφού του συμπληρώσεις τα στοιχεία του Δήμου-περιοχής και της ειδικότητας που σε ενδιαφέρει , σε ενημερώνει σε καρτέλα με όλα τα στοιχεία (ονοματεπώνυμα, διευθύνσεις , τηλέφωνα, χάρτες) των ιατρών. 
Τελικά βρήκα πάνω από 10 ιατρούς παθολόγους στην περιοχή που με ενδιέφερε και άρχισα να τους παίρνω τηλέφωνο με την  σειρά για να κλείσω ένα ραντεβού . 
ΟΛΟΙ (λες και ήταν συνεννοημένοι μεταξύ τους) μου είπαν ότι τους τελείωσε το πλαφόν των 200 δωρεάν επισκέψεων που υποχρεούνται από τη σύμβασή τους να κάνουν μηνιαία και πως εάν επιθυμούσα να κλείσω οποσδήποτε ραντεβού, ΘΑ ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΛΗΡΏΣΩ ΩΣ ΙΔΙΏΤΗΣ. 
Σας κάνω γνωστό ότι αυτό που ήθελα ήταν μια βεβαίωση για το παιδί μου, για να συμμετέχει στο μάθημα της γυμναστικής στο σχολείο. Η δε "ταρίφα" που θα έπρεπε να καταβάλλω, όπως με ενημέρωσαν οι εν λόγο γιατροί, κυμάνθηκε από 20 έως 50 !!!  
ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΈΚΑΝΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΝΤΎΠΩΣΗ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΕΊΧΑΝ ΣΥΜΠΛΗΡΏΣΕΙ ΤΟ ΠΛΑΦΌΝ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΈΨΕΩΝ, έψαξα στο διαδίκτυο και βρήκα την ιστοσελίδα (http://www/.odigostoupoliti.eu/diath... roi-eopyy-pedi/#sthash. U7SvVQL5.ijUnxNOP.dpbs), 
η οποία ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο και  αφού συμπλήρωσα τα πεδία που μου ζητούσε, έκπληκτος παρατήρησα πως από τους δέκα (10) παθολόγους που μόλις είχα πάρει τηλέφωνο και μου είχαν πει ότι δεν είχαν άλλα περιθώρια για δωρεάν ραντεβού, ΜΟΝΟ Ο ΕΝΑΣ ΕΙΧΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΠΛΑΦΟΝ ΤΩΝ 200 ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ. 
Οι υπόλοιποι εννέα (9) γιατροί μου έλεγαν ψέματα.  Άλλος είχε 20 στα 200 άλλος 40/200, άλλος 80/200...
ΚΑΝΈΝΑΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΊΧΕ ΥΠΕΡΒΕΊ ΤΑ ΜΙΣΆ ΡΑΝΤΕΒΟΎ ΠΟΥ ΟΦΕΊΛΟΥΝ ΝΑ κλείνουν ΜΗΝΙΑΊΑ, ΔΩΡΕΑΝ  ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΈΝΟΥΣ ΤΟΥ ΕΟΠΥΥ-ΠΕΔΙ.  
Μετά από αυτό το γεγονός, ξανατηλεφώνησα σε μία γυναίκα παθολόγο, η οποία αφού μου πούλησε εκ νέου το ίδιο παραμύθι του πλαφόν, μου επανέλαβε πως αν επιθυμούσα εξέταση και βεβαίωση γιά το μάθημα της γυμναστικής του παιδιού μου, θα έπρεπε να κλείσω ιδιωτικό ραντεβού μετά από 2 μέρες και ότι θα μου κόστιζε 30 ευρώ η επίσκεψη. 
Της αποκάλυψα πως βλέπω ζωντανά στον υπολογιστή μου τα ραντεβού που είχε ήδη πραγματοποιήσει και πως αυτά δεν ήταν 200 μέσα στον Οκτώβριο, όπως η ίδια ισχυριζόταν, αλλά μόλις 40 και πως σκόπευα να καταγγείλω το γεγονός στο Υπουργείο Υγείας. 
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: ΜΟΥ ΈΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΎ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΧΩΡΊΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΟΥΒΈΝΤΑ, ΜΈΣΑ ΣΕ 3 ΏΡΕΣ ΜΟΥ ΈΔΩΣΕ ΤΗΝ ΒΕΒΑΊΩΣΗ ΠΟΥ ΉΘΕΛΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΩΡΊΣ ΝΑ ΠΛΗΡΏΣΩ ΤΊΠΟΤΑ.
Είναι προφανές ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Ιατρών,  των συμβεβλημένων με το Δημόσιο σύστημα παροχής υγείας,   χρησιμοποιούν την ιδιότητά τους ως "συμβεβλημένοι" μόνο και μόνο γιά κράχτη και προς άγρα πελατείας.
Ας μην αφήνουμε τέτοιες καταστάσεις να περνούν απαρατήρητες και ας κάνει ό,τι  μπορεί ο καθένας απο εμας, για να ξεσκεπάζουμε τέτοια απαράδεκτα φαινόμενα.
 

 
Για να ανοίξει η λίστα με τους γιατρούς, χρειάζεται και η εισαγωγή του Κωδικού Οπτικής Επιβεβαίωσης
Αν δεν φαίνεται καθαρά, κανουμε κλικ στο Ανανέωση    για αλλαγη της εικόνας μεχρι που να φαίνεται καθαρά.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

petrosdiver

Προς ενημέρωσή σας, να δηλώσω ότι οι απόψεις των συντακτών του ιστολογίου, δεν συμπίπτουν αναγκαστικά με το περιεχόμενο των άρθρων που αναρτούνται. Η παρούσα ιστοσελίδα ακολουθεί απαρέγγλειτα τον Κώδικα δεοντολογίας των Blogger (ΕΔΩ). Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το petrosdiver ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει. Επίσης διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη και ελπίζω να ωφεληθήκατε από αυτό που διαβάσατε.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...