Πέμπτη 28 Απριλίου 2016

Από υπουργός λουστράκος Πρώην υπουργός ψάχνει δουλειά στα κανάλια

Θύμα του μνημονίου-που αυτός…  έφερε στην Ελλάδα –είναι ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου. Ο πρώην υπουργός Οικονομικών φαίνεται να ζει ένα δράμα, –όπως εκατομμύρια Έλληνες – καθώς όπως ο ίδιος δηλώνει: έχει μείνει χωρίς δουλειά, χωρίς σύνταξη και χωρίς χρήματα στην τράπεζα γι’ αυτό που λέμε ώρα ανάγκης! 

Πρέπει να λύσω μια σειρά από προσωπικά ζητήματα, ζητήματα οικονομικής επιβίωσης, διότι είμαι στην πολιτική πάρα πολλά χρόνια και αντιθέτως με άλλους έχω βρεθεί σε πολύ χειρότερη οικονομική κατάσταση από αυτή που ήμουν όταν μπήκα. Δεν έχω σύνταξη, δεν έχω δουλειά, άρα λοιπόν πρέπει να λύσω αυτά πρώτα πριν σκεφτώ οτιδήποτε άλλο. Άρα λοιπόν, όχι (δεν θα επιστρέψω στην πολιτική)

Δεν υπάρχουν σχόλια :

petrosdiver

Προς ενημέρωσή σας, να δηλώσω ότι οι απόψεις των συντακτών του ιστολογίου, δεν συμπίπτουν αναγκαστικά με το περιεχόμενο των άρθρων που αναρτούνται. Η παρούσα ιστοσελίδα ακολουθεί απαρέγγλειτα τον Κώδικα δεοντολογίας των Blogger (ΕΔΩ). Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το petrosdiver ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει. Επίσης διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη και ελπίζω να ωφεληθήκατε από αυτό που διαβάσατε.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...