Φαίνεται ότι
το ''ψευτοκράτος των Αθηνών'' έχει μεγάλη...εμπάθεια γιά τον απόδημο
Ελληνισμό.
Πως διαφορετικά να εξηγήσει κανείς, διαχρονικά φαινόμενα, πράξεις και παραλείψεις που πιστοποιούν το παραπάνω συμπέρασμα;
Ας μην ασχοληθούμε με το στήσιμο της κρατικοδίαιτης απάτης με το όνομα ''Συμβούλιο Απόδημου Ελληνισμού'' (ΣΑΕ), που στόχο είχε την αποδυνάμωση της ''οργανωμένης Ομογένειας'', όπως και τελικά έγινε, πριν τον φυσιολογικό θάνατο του ΣΑΕ και αφού ''φαγώθηκαν'' μερικά εκατομμύρια ευρώ.
Ας μην ασχοληθούμε με την αποδεδειγμένη αποτροπή της Ομογένειας, από ελληνικές κυβερνήσεις, να προβάλει τα εθνικά θέματα της Ελλάδας και της Κύπρου στις ΗΠΑ.
Ας μην ασχοληθούμε με τις διαχρονικές ''αρπαχτές'' και ''κομπίνες'' ελληνικού κράτους και Ελλήνων πολιτικών, με θύμα την Ομογένεια.
Ας μην ασχοληθούμε με τους ''τουρίστες διπλωμάτες'' της Ελλάδας στις ΗΠΑ, που αποστολή έχουν να υποστηρίζουν οτιδήποτε ''κούφιο'' και να ''σαμποτάρουν''-απαξιώνουν ότι σωστό γίνεται ή δημιουργείται.
Ας μην ασχοληθούμε με τα πολλαπλά διαχρονικά κρούσματα που πιστοποιούν την κρατική κομπλεξική εμπάθεια.
Σήμερα ας ασχοληθούμε με ένα ζήτημα επίκαιρο και πάντα σοβαρό: Αυτό του τουρισμού.
Η πατρίδα μας διέρχεται την πλέον κρίσιμη μεταπολεμική περίοδο. Εξαιτίας των ''μνημονίων'', στα οποία την οδήγησαν άφρονες ''βολεμένοι'' πολιτικοί. Ο λαός της, αποπροσανατολίζεται, υποτιμάται, βασανίζεται από τις ηγεσίες του, δηλ. τις πολιτικές-κομματικές ''συμμορίες''. Ο τουρισμός θεωρείται βασική πηγή εσόδων, γιά δεκαετίες, γιά τους γνωστούς λόγους.
Στις ΗΠΑ υπάρχουν 2-3 γραφεία Τουρισμού. Με την νεοελληνική δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία που τα διακρίνει, έξω από πόλεις όπου εδρεύουν, ''χάνονται'', δηλ. είναι ανύπαρκτα.
Η υπουργίνα Τουρισμού, με τα πολλαπλά ταξίδια της στις ΗΠΑ, αναλώνεται σε καλοπέραση με τον ''συνοδό'' και ''δηλώσεις γιά προβολή της Ελλάδας'' σε...ελληνικά ΜΜΕ.
Ο γεν. Γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, γνωστός στην Ομογένεια από την θητεία του ως επικεφαλής των αργόσχολων ''Γραφείων Τύπου'', είναι περιορισμένων ικανοτήτων, με την νοοτροπία ''διαπλοκής'' και των ''ημέτερων''.
Ουσιαστικά η προβολή της Ελλάδας στις ΗΠΑ πέφτει στους ώμους ομογενειακών ΜΜΕ, Ομογενών και ελάχιστων Οργανώσεων.
Κι εδώ έχουμε, δυστυχώς, μία απαράδεκτη πραγματικότητα, που πιστοποιεί την διαχρονική ''σαπίλα'' κυβερνήσεων και κρατικών φορέων της Ελλάδας:
Τα ελληνόφωνα ΜΜΕ στις ΗΠΑ, ΟΜΙΛΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (ραδιο-τηλεοράσεις). ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (εφημερίδες-περιοδικά). Είναι οι βασικοί φορείς διατήρησης της ελληνικής γλώσσας, της προβολής εθίμων, ιστορίας, πολιτισμού ή οτιδήποτε άλλου σχετικού, μικρού ή μεγάλου, που προσφέρουν γιά δεκαετίες.
Τα ΜΜΕ αυτά προβάλουν την Ελλάδα, μιλούν γιά Ελλάδα. Κρατούν τις ''γέφυρες'' με την πατρίδα δυνατές και σταθερές.
Δεν ζήτησαν -η πολύ μεγάλη πλειοψηφία- ΠΟΤΕ ανταλλάγματα από την Ελλάδα. Δεν ζήτησαν, δεν έλαβαν. Ότι έκαναν και κάνουν πηγάζει από αγνή φιλοπατρία.
Ποιά η ''ανταμοιβή'' τους; Το διεφθαρμένο κράτος των Αθηνών να ''επιλέγει'' δύο μικρά ΜΜΕ, αλλά ''ημέτερα'' στο ''γκέττο Αστόριας Νέας Υόρκης'' και να τους δίνει χορηγίες (τις οποίες ζήτησαν), ακόμα και γιά το αυτονόητο, δηλ. την προβολή της πατρίδας μας στις ΗΠΑ. Δικαίωμά του. Από ένα σάπιο κράτος διαπλεκόμενων και διεφθαρμένων, δεν μπορούμε να περιμένουμε κάτι καλύτερο.
Αλλά υπάρχει ένα βασανιστικό ερώτημα: Δίνουν το χρήμα σε ''ημέτερους μαγαζάτορες''. Τα υπόλοιπα ΜΜΕ δεν ζήτησαν. 'Ενα σκέτο ''ευχαριστώ'' δεν το αξίζουν; Πέντε λεπτά από τον χρόνο τους κι ένα γραμματόσημο κοστίζουν μόνο. Ούτε τα αυτονόητα; Ούτε στοιχειώδη ευγένεια;
Ούτε ένα ευχαριστώ και σε 'Ελληνες εστιάτορες στις ΗΠΑ που προβάλουν Ελλάδα με DVD/βίντεο στα μαγαζιά τους γιά να την διαφημίζουν στους πελάτες τους, μία ''ζωντανή'' διαφήμιση, ανεκτίμητης αξίας; 'Ενα σκέτο ''ευχαριστώ'' δεν το αξίζουν; Πέντε λεπτά από τον χρόνο σας κι ένα γραμματόσημο κοστίζουν μόνο. Ούτε τα αυτονόητα; Ούτε στοιχειώδη ευγένεια;
Πόσο αγενή ''ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ'' τελικά είναι, κράτος Αθηνών, υπουργεία Τουρισμού και Πολιτισμού, διπλωμάτες στις ΗΠΑ, Οργανισμός και Γραφεία Τουρισμού; Πόσο χαμηλού επίπεδου;
Σημ.: Γιά την αποφυγή παρερμηνειών, ο εκδότης της e-ΠΡΩΪΝΗΣ και του kalami.net, προβάλει συστηματικά την Ελλάδα, γραπτά και ραδιοφωνικά, χωρίς ΠΟΤΕ να ζητήσει ή να λάβει ένα δολάριο από το ελληνικό κράτος ή υπουργείο του ή κρατικό φορέα του. ''Ελλαδο-έμπορας'' ΔΕΝ έγινε. Μάλιστα, το kalami.net πρωτοξεκίνησε την προβολή της Ελλάδας τουριστικά, ειδικά στους Αμερικανούς συμπολίτες μας, πριν 7 χρόνια.
Πως διαφορετικά να εξηγήσει κανείς, διαχρονικά φαινόμενα, πράξεις και παραλείψεις που πιστοποιούν το παραπάνω συμπέρασμα;
Ας μην ασχοληθούμε με το στήσιμο της κρατικοδίαιτης απάτης με το όνομα ''Συμβούλιο Απόδημου Ελληνισμού'' (ΣΑΕ), που στόχο είχε την αποδυνάμωση της ''οργανωμένης Ομογένειας'', όπως και τελικά έγινε, πριν τον φυσιολογικό θάνατο του ΣΑΕ και αφού ''φαγώθηκαν'' μερικά εκατομμύρια ευρώ.
Ας μην ασχοληθούμε με την αποδεδειγμένη αποτροπή της Ομογένειας, από ελληνικές κυβερνήσεις, να προβάλει τα εθνικά θέματα της Ελλάδας και της Κύπρου στις ΗΠΑ.
Ας μην ασχοληθούμε με τις διαχρονικές ''αρπαχτές'' και ''κομπίνες'' ελληνικού κράτους και Ελλήνων πολιτικών, με θύμα την Ομογένεια.
Ας μην ασχοληθούμε με τους ''τουρίστες διπλωμάτες'' της Ελλάδας στις ΗΠΑ, που αποστολή έχουν να υποστηρίζουν οτιδήποτε ''κούφιο'' και να ''σαμποτάρουν''-απαξιώνουν ότι σωστό γίνεται ή δημιουργείται.
Ας μην ασχοληθούμε με τα πολλαπλά διαχρονικά κρούσματα που πιστοποιούν την κρατική κομπλεξική εμπάθεια.
Σήμερα ας ασχοληθούμε με ένα ζήτημα επίκαιρο και πάντα σοβαρό: Αυτό του τουρισμού.
Η πατρίδα μας διέρχεται την πλέον κρίσιμη μεταπολεμική περίοδο. Εξαιτίας των ''μνημονίων'', στα οποία την οδήγησαν άφρονες ''βολεμένοι'' πολιτικοί. Ο λαός της, αποπροσανατολίζεται, υποτιμάται, βασανίζεται από τις ηγεσίες του, δηλ. τις πολιτικές-κομματικές ''συμμορίες''. Ο τουρισμός θεωρείται βασική πηγή εσόδων, γιά δεκαετίες, γιά τους γνωστούς λόγους.
Στις ΗΠΑ υπάρχουν 2-3 γραφεία Τουρισμού. Με την νεοελληνική δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία που τα διακρίνει, έξω από πόλεις όπου εδρεύουν, ''χάνονται'', δηλ. είναι ανύπαρκτα.
Η υπουργίνα Τουρισμού, με τα πολλαπλά ταξίδια της στις ΗΠΑ, αναλώνεται σε καλοπέραση με τον ''συνοδό'' και ''δηλώσεις γιά προβολή της Ελλάδας'' σε...ελληνικά ΜΜΕ.
Ο γεν. Γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, γνωστός στην Ομογένεια από την θητεία του ως επικεφαλής των αργόσχολων ''Γραφείων Τύπου'', είναι περιορισμένων ικανοτήτων, με την νοοτροπία ''διαπλοκής'' και των ''ημέτερων''.
Ουσιαστικά η προβολή της Ελλάδας στις ΗΠΑ πέφτει στους ώμους ομογενειακών ΜΜΕ, Ομογενών και ελάχιστων Οργανώσεων.
Κι εδώ έχουμε, δυστυχώς, μία απαράδεκτη πραγματικότητα, που πιστοποιεί την διαχρονική ''σαπίλα'' κυβερνήσεων και κρατικών φορέων της Ελλάδας:
Τα ελληνόφωνα ΜΜΕ στις ΗΠΑ, ΟΜΙΛΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (ραδιο-τηλεοράσεις). ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (εφημερίδες-περιοδικά). Είναι οι βασικοί φορείς διατήρησης της ελληνικής γλώσσας, της προβολής εθίμων, ιστορίας, πολιτισμού ή οτιδήποτε άλλου σχετικού, μικρού ή μεγάλου, που προσφέρουν γιά δεκαετίες.
Τα ΜΜΕ αυτά προβάλουν την Ελλάδα, μιλούν γιά Ελλάδα. Κρατούν τις ''γέφυρες'' με την πατρίδα δυνατές και σταθερές.
Δεν ζήτησαν -η πολύ μεγάλη πλειοψηφία- ΠΟΤΕ ανταλλάγματα από την Ελλάδα. Δεν ζήτησαν, δεν έλαβαν. Ότι έκαναν και κάνουν πηγάζει από αγνή φιλοπατρία.
Ποιά η ''ανταμοιβή'' τους; Το διεφθαρμένο κράτος των Αθηνών να ''επιλέγει'' δύο μικρά ΜΜΕ, αλλά ''ημέτερα'' στο ''γκέττο Αστόριας Νέας Υόρκης'' και να τους δίνει χορηγίες (τις οποίες ζήτησαν), ακόμα και γιά το αυτονόητο, δηλ. την προβολή της πατρίδας μας στις ΗΠΑ. Δικαίωμά του. Από ένα σάπιο κράτος διαπλεκόμενων και διεφθαρμένων, δεν μπορούμε να περιμένουμε κάτι καλύτερο.
Αλλά υπάρχει ένα βασανιστικό ερώτημα: Δίνουν το χρήμα σε ''ημέτερους μαγαζάτορες''. Τα υπόλοιπα ΜΜΕ δεν ζήτησαν. 'Ενα σκέτο ''ευχαριστώ'' δεν το αξίζουν; Πέντε λεπτά από τον χρόνο τους κι ένα γραμματόσημο κοστίζουν μόνο. Ούτε τα αυτονόητα; Ούτε στοιχειώδη ευγένεια;
Ούτε ένα ευχαριστώ και σε 'Ελληνες εστιάτορες στις ΗΠΑ που προβάλουν Ελλάδα με DVD/βίντεο στα μαγαζιά τους γιά να την διαφημίζουν στους πελάτες τους, μία ''ζωντανή'' διαφήμιση, ανεκτίμητης αξίας; 'Ενα σκέτο ''ευχαριστώ'' δεν το αξίζουν; Πέντε λεπτά από τον χρόνο σας κι ένα γραμματόσημο κοστίζουν μόνο. Ούτε τα αυτονόητα; Ούτε στοιχειώδη ευγένεια;
Πόσο αγενή ''ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ'' τελικά είναι, κράτος Αθηνών, υπουργεία Τουρισμού και Πολιτισμού, διπλωμάτες στις ΗΠΑ, Οργανισμός και Γραφεία Τουρισμού; Πόσο χαμηλού επίπεδου;
Σημ.: Γιά την αποφυγή παρερμηνειών, ο εκδότης της e-ΠΡΩΪΝΗΣ και του kalami.net, προβάλει συστηματικά την Ελλάδα, γραπτά και ραδιοφωνικά, χωρίς ΠΟΤΕ να ζητήσει ή να λάβει ένα δολάριο από το ελληνικό κράτος ή υπουργείο του ή κρατικό φορέα του. ''Ελλαδο-έμπορας'' ΔΕΝ έγινε. Μάλιστα, το kalami.net πρωτοξεκίνησε την προβολή της Ελλάδας τουριστικά, ειδικά στους Αμερικανούς συμπολίτες μας, πριν 7 χρόνια.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου