Γράφει ο petrosdiver.
Ο Δήμος Δελφών με μεγάλη χαρά (έτσι λένε), μας παρουσίασε το νέο "τουριστικό λογότυπο" του Δήμου μας που θα αποτελεί εφ' εξής και την "νέα εικαστική - τουριστική μας ταυτότητα".
Ένα λογότυπο, που αποτυπώσει (όπως ισχυρίζονται) τη δυναμική ενός ισχυρού brand name της χώρας μέσα από τη δύναμη μίας λιτής, αρμονικής και σύγχρονης έκφρασης, που οι Δελφοί εκπροσωπούν σήμερα (κι όποιος κατάλαβε !!!).
Η δε εταιρεία που ολοκλήρωσε αυτόν τον πραγματικό "άθλο" ονομάζεται CLEVER BANK.
Δεν θα σταθώ και δεν θα σχολιάσω το αισθητικό αποτέλεσμα που βλέπετε παραπάνω. Πιστεύω ότι έχει σχολιαστεί αρκετά από άλλες ιστοσελίδες της περιοχής μας. Δεν μπορώ όμως να μην σταθώ στην εταιρεία στην οποία ανατέθηκε το συγκεκριμένο έργο.
Και ερωτώ ευθύς εξ αρχής, έγινε κάποια έρευνα αγοράς, με ποια κριτήρια επελέγη η συγκεκριμένη εταιρεία, τι το ιδιαίτερο διέθετε η CLEVER BANK και τι κόστισε στους δημότες η συγκεκριμένη ανάθεση, το αποτέλεσμα της οποίας θεωρώ, αν μη τι άλλο,προσβλητικό για τον Δήμο Δελφών και την ιστορία του.
Μια γρήγορη έρευνα στο διαδίκτυο μας δείχνει οτι από το 2000, η Clever bank έχει δημιουργήσει την πρώτη "δεξαμενή σκέψης" για την έρευνα και την ανάπτυξη του εμπορικού σήματος (brand research and development). Στο think tank της Cleverbank διερευνώνται οι νέες αγορές, η κοινωνική δυναμική, νέα προϊόντα και υπηρεσίες, νέα μέσα επικοινωνίας, σύγχρονα εργαλεία πώλησης και τάσεις αισθητικής και οι επιχειρηματικές προοπτικές για τα brands της Ευρωπαϊκής οικονομίας.
Πρόεδρος της Clever bank είναι ο Γενικός Διευθυντής Επικοινωνίας των Ολυμπιακών Αγώνων Αθήνα 2004 Μιχάλης Ζαχαράτος και Διευθύνων Σύμβουλος ο Δημήτρης Τζιώτης.
Στους δε πελάτες της Clever bank στην Ελλάδα συμπεριλαμβάνονταν εταιρίες και οργανισμοί όπως EOT, METAXA, Helexpo, Όμιλος Μαμιδάκη, Αθήνα 2004, Ολυμπιακός, ΟΠΑΠ, Γέφυρα Ρίου-Αντίρριου και Infote.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, ο Δημήτρης Τζιώτης είναι πολιτικός επιστήμονας με πραγματικά εντυπωσιακές σπουδές. Κολέγιο Αθηνών, Αμερικανικό Κολέγιο, Τμήμα Πολιτικών Επιστημών και Δημόσιας Διοίκησης του Πανεπιστημίου Αθηνών, απόφοιτος από τη Σχολή Φλέτσερ (The Fletcher School of Law and Diplomacy) του Πανεπιστημίου Ταφτς, στη Βοστόνη.
Είναι επικεφαλής του στρατηγικού σχεδιασμού της Clever Bank και είχε αναλάβει την προεκλογική καμπάνια του Σύριζα. Σημειωτέον ότι κάποτε, το "νέο απόκτημα του Σύριζα" ευελπιστούσε να γίνει και αρχηγός του ΠΑΣΟΚ στην εσωκομματική αναμέτρηση του 2007 με αντιπάλους τον Γ. Παπανδρέου, Ευάγγελο Βενιζέλο και Κώστα Σκανδαλίδη. Επίσης το ίδιο διάστημα νομίζω, είχε βάλει και υποψηφιότητα για δήμαρχος στον Δήμο Βουλιαγμένης.
Είναι στενός φίλος της οικογένειας Παπανδρέου και ειδικά του Νίκου Παπανδρέου, αδελφού του πρώην πρωθυπουργού. Αν ψάξει κανείς περισσότερο τα βήματα του Νίκου Παπανδρέου, θα συναντήσει τον Τζιώτη μέχρι και κάτω από την πατούσα του. Από το Ντουμπάι μέχρι τις ανεμογεννήτριες στους πρόποδες της Πάρνηθας.
Μαζί με τους Νίκο Παπανδρέου, Γ. Αγραφιώτη (στενό συνεργάτη του Ακη Τσοχατζόπουλου), Γ. Πανταγιά (τον εξ απορρήτων του Κ. Σημίτη), και τον Σπύρο Βούγια δημιούργησαν τη «δεξαμενή σκέψης Green Tank» με την ευγενική χορηγία του ΟΠΑΠ, βεβαίως βεβαίως.
Μια οργάνωση με στόχο υποτίθεται την «πράσινη ανάπτυξη» ώστε «με τις διασυνδέσεις που είχαν με το τότε κυβερνητικό κόμμα να παντελωνιάσουν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για τις "πράσινες μελέτες" τους και να τσεπώσουν την μερίδα του λέοντος από τα ανάλογα κονδύλια της Ε.Ε.
Στέλεχος στο «2004»
Μόλις τελείωσε τις σπουδές του ο… μορφονιός των νοτίων προαστίων, ελέω γνωριμιών, (από το Κολέγιο Αθηνών, και του πατέρα του), βρήκε αμέσως δουλειά ως διευθυντικό στέλεχος στον οργανισμό του 2004 που ετοίμαζε τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Διευθύνων σύμβουλος, ως γνωστόν, στο «2004» ήταν ο περιβόητος Σπανουδάκης, αργότερα διευθύνων σύμβουλος στον ΟΠΑΠ.
Μόλις τελείωσε «το φαγοπότι 2004» ή αλλιώς οι Ολυμπιακοί Αγώνες, μαζί με τον φίλο του Μιχάλη Ζαχαράτο, εκλεκτό τέκνο της Γιάννας Αγγελοπούλου και στέλεχος φυσικά της διεκδίκησης των Ολυμπιακών Αγώνων, ιδρύουν την εταιρεία Clever bank με έδρα τη Λεωφόρο Ποσειδώνος 93 στη Γλυφάδα.
Διευθύνων σύμβουλος ο Δημητράκης και πρόεδρος ο Μιχαλάκης. Είναι αλήθεια ότι ο αυτοπαρουσιαζόμενος ως σύμβουλος Επικοινωνίας και διαφημιστής Δημήτρης Τζιώτης είχε αποκτήσει σοβαρά ερείσματα στο περιβάλλον τού Κώστα Λαλιώτη και άλλων ισχυρών του ΠΑΣΟΚ που του άνοιγαν τη μια πόρτα μετά την άλλη.
Οι καλές του γνωριμίες που συσχετίζονταν με την «Πράσινη ανάπτυξη» τον έφεραν γρήγορα να διαχειρίζεται πολύ μεγάλα διαφημιστικά κονδύλια. Ποιανού οργανισμού λέτε; Μα, του ΟΠΑΠ, φυσικά, όπου τοποθετήθηκε διευθύνων σύμβουλος ο φίλος του από την εποχή των Ολυμπιακών Αγώνων, Σπανουδάκης. Η εταιρεία του, με συμβόλαια, φέρεται ότι αμειβόταν με… 500 ευρώ μηνιαίως!!! Έκανε όμως κουμάντο για τα 33 εκατομμύρια ευρώ ετησίως που διέθετε ο οργανισμός για τη διαφήμισή του.
Ο Δημήτρης Τζιώτης βρίσκεται επίσης στη λίστα των 17 κατηγορουμένων για την απάτη με τις πλαστές εγγυητικές επιστολές που χρησιμοποιήθηκαν από εταιρίες προκειμένου να εντάξουν επενδυτικά τους σχέδια στον αναπτυξιακό νόμο. Δεν είχε άμεση ανάμειξη, εμπλέκεται όμως στην υπόθεση η εταιρία Blue Riviera, της οποίας είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος.
Ως σύμβουλος εταιρίας που υλοποιεί εγκεκριμένο επενδυτικό πρόγραμμα κατασκευής ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων στην Κρήτη, η Blue Riviera ζήτησε πριν δύο μήνες από το υπουργείο Ανάπτυξης να εκταμιευθεί μία δόση της χρηματοδότησης. Τότε η Οικονομική Αστυνομία ερευνούσε για πλαστές εγγυητικές επιστολές που υποβάλλονταν σωρηδόν από εταιρίες ενταγμένες στον αναπτυξιακό νόμο.
Ελέγχθηκε και η εγγυητική 4.730.000 ευρώ που προσκόμισε η Blue Riviera και φερόταν να έχει εκδοθεί από την βρετανική τράπεζα Lloyds. Διαπιστώθηκε όμως ότι ήταν πλαστή.
Ετσι βρέθηκε κατηγορούμενος και ο πολυπράγμων πρόεδρος της.
Δεν θα επεκταθώ περισσότερο, νομίζω οτι όσοι το διάβασαν θα πήραν μια καλή ιδέα του τι εστί CLEVER BANK και Δημ. Τζιώτης.
Μένει μόνο να μας απαντήσει ο Δήμος Δελφών γιατί επέλεξαν αυτά τα λαμόγια να τους αναθέσουν τη δημιουργία του "τουριστικού λογοτύπου", με τα αποτελέσματα φυσικά τα οποία όλοι είδαμε.
Ο Δήμος Δελφών με μεγάλη χαρά (έτσι λένε), μας παρουσίασε το νέο "τουριστικό λογότυπο" του Δήμου μας που θα αποτελεί εφ' εξής και την "νέα εικαστική - τουριστική μας ταυτότητα".
Ένα λογότυπο, που αποτυπώσει (όπως ισχυρίζονται) τη δυναμική ενός ισχυρού brand name της χώρας μέσα από τη δύναμη μίας λιτής, αρμονικής και σύγχρονης έκφρασης, που οι Δελφοί εκπροσωπούν σήμερα (κι όποιος κατάλαβε !!!).
Η δε εταιρεία που ολοκλήρωσε αυτόν τον πραγματικό "άθλο" ονομάζεται CLEVER BANK.
Δεν θα σταθώ και δεν θα σχολιάσω το αισθητικό αποτέλεσμα που βλέπετε παραπάνω. Πιστεύω ότι έχει σχολιαστεί αρκετά από άλλες ιστοσελίδες της περιοχής μας. Δεν μπορώ όμως να μην σταθώ στην εταιρεία στην οποία ανατέθηκε το συγκεκριμένο έργο.
Και ερωτώ ευθύς εξ αρχής, έγινε κάποια έρευνα αγοράς, με ποια κριτήρια επελέγη η συγκεκριμένη εταιρεία, τι το ιδιαίτερο διέθετε η CLEVER BANK και τι κόστισε στους δημότες η συγκεκριμένη ανάθεση, το αποτέλεσμα της οποίας θεωρώ, αν μη τι άλλο,προσβλητικό για τον Δήμο Δελφών και την ιστορία του.
Μια γρήγορη έρευνα στο διαδίκτυο μας δείχνει οτι από το 2000, η Clever bank έχει δημιουργήσει την πρώτη "δεξαμενή σκέψης" για την έρευνα και την ανάπτυξη του εμπορικού σήματος (brand research and development). Στο think tank της Cleverbank διερευνώνται οι νέες αγορές, η κοινωνική δυναμική, νέα προϊόντα και υπηρεσίες, νέα μέσα επικοινωνίας, σύγχρονα εργαλεία πώλησης και τάσεις αισθητικής και οι επιχειρηματικές προοπτικές για τα brands της Ευρωπαϊκής οικονομίας.
Πρόεδρος της Clever bank είναι ο Γενικός Διευθυντής Επικοινωνίας των Ολυμπιακών Αγώνων Αθήνα 2004 Μιχάλης Ζαχαράτος και Διευθύνων Σύμβουλος ο Δημήτρης Τζιώτης.
Στους δε πελάτες της Clever bank στην Ελλάδα συμπεριλαμβάνονταν εταιρίες και οργανισμοί όπως EOT, METAXA, Helexpo, Όμιλος Μαμιδάκη, Αθήνα 2004, Ολυμπιακός, ΟΠΑΠ, Γέφυρα Ρίου-Αντίρριου και Infote.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, ο Δημήτρης Τζιώτης είναι πολιτικός επιστήμονας με πραγματικά εντυπωσιακές σπουδές. Κολέγιο Αθηνών, Αμερικανικό Κολέγιο, Τμήμα Πολιτικών Επιστημών και Δημόσιας Διοίκησης του Πανεπιστημίου Αθηνών, απόφοιτος από τη Σχολή Φλέτσερ (The Fletcher School of Law and Diplomacy) του Πανεπιστημίου Ταφτς, στη Βοστόνη.
Είναι επικεφαλής του στρατηγικού σχεδιασμού της Clever Bank και είχε αναλάβει την προεκλογική καμπάνια του Σύριζα. Σημειωτέον ότι κάποτε, το "νέο απόκτημα του Σύριζα" ευελπιστούσε να γίνει και αρχηγός του ΠΑΣΟΚ στην εσωκομματική αναμέτρηση του 2007 με αντιπάλους τον Γ. Παπανδρέου, Ευάγγελο Βενιζέλο και Κώστα Σκανδαλίδη. Επίσης το ίδιο διάστημα νομίζω, είχε βάλει και υποψηφιότητα για δήμαρχος στον Δήμο Βουλιαγμένης.
Είναι στενός φίλος της οικογένειας Παπανδρέου και ειδικά του Νίκου Παπανδρέου, αδελφού του πρώην πρωθυπουργού. Αν ψάξει κανείς περισσότερο τα βήματα του Νίκου Παπανδρέου, θα συναντήσει τον Τζιώτη μέχρι και κάτω από την πατούσα του. Από το Ντουμπάι μέχρι τις ανεμογεννήτριες στους πρόποδες της Πάρνηθας.
Μαζί με τους Νίκο Παπανδρέου, Γ. Αγραφιώτη (στενό συνεργάτη του Ακη Τσοχατζόπουλου), Γ. Πανταγιά (τον εξ απορρήτων του Κ. Σημίτη), και τον Σπύρο Βούγια δημιούργησαν τη «δεξαμενή σκέψης Green Tank» με την ευγενική χορηγία του ΟΠΑΠ, βεβαίως βεβαίως.
Μια οργάνωση με στόχο υποτίθεται την «πράσινη ανάπτυξη» ώστε «με τις διασυνδέσεις που είχαν με το τότε κυβερνητικό κόμμα να παντελωνιάσουν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για τις "πράσινες μελέτες" τους και να τσεπώσουν την μερίδα του λέοντος από τα ανάλογα κονδύλια της Ε.Ε.
Στέλεχος στο «2004»
Μόλις τελείωσε τις σπουδές του ο… μορφονιός των νοτίων προαστίων, ελέω γνωριμιών, (από το Κολέγιο Αθηνών, και του πατέρα του), βρήκε αμέσως δουλειά ως διευθυντικό στέλεχος στον οργανισμό του 2004 που ετοίμαζε τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Διευθύνων σύμβουλος, ως γνωστόν, στο «2004» ήταν ο περιβόητος Σπανουδάκης, αργότερα διευθύνων σύμβουλος στον ΟΠΑΠ.
Μόλις τελείωσε «το φαγοπότι 2004» ή αλλιώς οι Ολυμπιακοί Αγώνες, μαζί με τον φίλο του Μιχάλη Ζαχαράτο, εκλεκτό τέκνο της Γιάννας Αγγελοπούλου και στέλεχος φυσικά της διεκδίκησης των Ολυμπιακών Αγώνων, ιδρύουν την εταιρεία Clever bank με έδρα τη Λεωφόρο Ποσειδώνος 93 στη Γλυφάδα.
Διευθύνων σύμβουλος ο Δημητράκης και πρόεδρος ο Μιχαλάκης. Είναι αλήθεια ότι ο αυτοπαρουσιαζόμενος ως σύμβουλος Επικοινωνίας και διαφημιστής Δημήτρης Τζιώτης είχε αποκτήσει σοβαρά ερείσματα στο περιβάλλον τού Κώστα Λαλιώτη και άλλων ισχυρών του ΠΑΣΟΚ που του άνοιγαν τη μια πόρτα μετά την άλλη.
Οι καλές του γνωριμίες που συσχετίζονταν με την «Πράσινη ανάπτυξη» τον έφεραν γρήγορα να διαχειρίζεται πολύ μεγάλα διαφημιστικά κονδύλια. Ποιανού οργανισμού λέτε; Μα, του ΟΠΑΠ, φυσικά, όπου τοποθετήθηκε διευθύνων σύμβουλος ο φίλος του από την εποχή των Ολυμπιακών Αγώνων, Σπανουδάκης. Η εταιρεία του, με συμβόλαια, φέρεται ότι αμειβόταν με… 500 ευρώ μηνιαίως!!! Έκανε όμως κουμάντο για τα 33 εκατομμύρια ευρώ ετησίως που διέθετε ο οργανισμός για τη διαφήμισή του.
Ο Δημήτρης Τζιώτης βρίσκεται επίσης στη λίστα των 17 κατηγορουμένων για την απάτη με τις πλαστές εγγυητικές επιστολές που χρησιμοποιήθηκαν από εταιρίες προκειμένου να εντάξουν επενδυτικά τους σχέδια στον αναπτυξιακό νόμο. Δεν είχε άμεση ανάμειξη, εμπλέκεται όμως στην υπόθεση η εταιρία Blue Riviera, της οποίας είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος.
Ως σύμβουλος εταιρίας που υλοποιεί εγκεκριμένο επενδυτικό πρόγραμμα κατασκευής ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων στην Κρήτη, η Blue Riviera ζήτησε πριν δύο μήνες από το υπουργείο Ανάπτυξης να εκταμιευθεί μία δόση της χρηματοδότησης. Τότε η Οικονομική Αστυνομία ερευνούσε για πλαστές εγγυητικές επιστολές που υποβάλλονταν σωρηδόν από εταιρίες ενταγμένες στον αναπτυξιακό νόμο.
Ελέγχθηκε και η εγγυητική 4.730.000 ευρώ που προσκόμισε η Blue Riviera και φερόταν να έχει εκδοθεί από την βρετανική τράπεζα Lloyds. Διαπιστώθηκε όμως ότι ήταν πλαστή.
Ετσι βρέθηκε κατηγορούμενος και ο πολυπράγμων πρόεδρος της.
Δεν θα επεκταθώ περισσότερο, νομίζω οτι όσοι το διάβασαν θα πήραν μια καλή ιδέα του τι εστί CLEVER BANK και Δημ. Τζιώτης.
Μένει μόνο να μας απαντήσει ο Δήμος Δελφών γιατί επέλεξαν αυτά τα λαμόγια να τους αναθέσουν τη δημιουργία του "τουριστικού λογοτύπου", με τα αποτελέσματα φυσικά τα οποία όλοι είδαμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου