Κυριακή 19 Απριλίου 2015

Επαναλαμβάνουμε απλά και σύντομα:
-Το πράσινο παρακράτος, δίνει χρυσό αξίας 22 δις (ΙΓΜΕ) για 11 εκατομμυρια στον Εθνικο εργολάβο.
– Ο καταδικασμένος Παπακωνσταντίνου κάνει παράσταση εις βάρος του δημοσιου (!) ώστε η εταιρεια να γλιτώσει το προστιμο των 15 εκ. Ευρώ που επέβαλλε η ΕΕ για την καταχρηστική αυτή συμφωνία.
– Σε σύντομο χρονικό διάστημα, ο εθνικος εργολάβος πουλά για 700 εκατομμυρια, αυτό που είχε αγοράσει μόλις 11 εκ. Η συμφωνία κλείνεται μέσα στο Μέγαρο Μαξίμου με μεσάζοντα τον τότε πρωθυπουργό, Γιώργο Παπανδρέου.
Εαν υπάρχει έστω και ένας τίμιος Έλληνας που δεν αντιλαμβάνεται την κακουργηματική απιστία σε βάρος του δημοσιου, των παιδιών μας δηλαδή και θεωρεί την υποθεση αυτή «επένδυση», είμαστε άξιοι της καταστροφής μας. Την λύση στο θέμα την έχουμε δώσει απλά και ξεκάθαρα Εδώ.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια :

petrosdiver

Προς ενημέρωσή σας, να δηλώσω ότι οι απόψεις των συντακτών του ιστολογίου, δεν συμπίπτουν αναγκαστικά με το περιεχόμενο των άρθρων που αναρτούνται. Η παρούσα ιστοσελίδα ακολουθεί απαρέγγλειτα τον Κώδικα δεοντολογίας των Blogger (ΕΔΩ). Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το petrosdiver ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει. Επίσης διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη και ελπίζω να ωφεληθήκατε από αυτό που διαβάσατε.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...