Η Ελλάδα κυριαρχεί στην παγκόσμια ναυτιλία όσο ποτέ άλλοτε και η αξία
του ελληνικού εμπορικού στόλου υπολογίζεται σε περίπου 90 δις. δολάρια,
αναφέρει δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας Die Welt.
Η απόσταση των Ελλήνων εφοπλιστών από εκείνους άλλων χωρών είναι πολύ μεγάλη, προσθέτει το δημοσίευμα, σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι η αξία του γερμανικού στόλου – που είναι ο τέταρτος μεγαλύτερος στον κόσμο μετά τον ελληνικό, τον ιαπωνικό και τον κινέζικο – ανέρχεται σε 42 δις. δολάρια, δηλαδή λιγότερο από το 50% του ελληνικού.
Αυτή την περίοδο, σημειώνει η Welt, οι Έλληνες πλοιοκτήτες προχωρούν πάλι σε μεγάλες αγορές. Τα βιβλία παραγγελιών στα ναυπηγεία είναι γεμάτα από Έλληνες εφοπλιστές. Στις 172 φθάνουν οι παραγγελίες τάνκερ και στις 140 αυτές για τα πλοία ξηρού φορτίου. Οι συνολικές παραγγελίες στο τέλος Μαΐου αφορούσαν στη ναυπήγηση 404 πλοίων συνολικής αξίας 21 δις. δολαρίων.
Παράλληλα, οι Έλληνες αγοράζουν εντατικά μεταχειρισμένα πλοία, οι τιμές των οποίων είναι οι χαμηλότερες εδώ και πολλά χρόνια. Πολλές αγορές κάνουν στη Γερμανία. Από τις αρχές του 2014 έως τον Ιούνιο του 2016, οι Έλληνες αγόρασαν από γερμανούς εφοπλιστές 52 μεγάλα πλοία έναντι 527 εκατ. δολαρίων. Αντίθετα, οι Γερμανοί αγόρασαν μόνο έξι πλοία από Έλληνες έναντι 64 εκατ. δολαρίων.
Πηγή
Η απόσταση των Ελλήνων εφοπλιστών από εκείνους άλλων χωρών είναι πολύ μεγάλη, προσθέτει το δημοσίευμα, σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι η αξία του γερμανικού στόλου – που είναι ο τέταρτος μεγαλύτερος στον κόσμο μετά τον ελληνικό, τον ιαπωνικό και τον κινέζικο – ανέρχεται σε 42 δις. δολάρια, δηλαδή λιγότερο από το 50% του ελληνικού.
Αυτή την περίοδο, σημειώνει η Welt, οι Έλληνες πλοιοκτήτες προχωρούν πάλι σε μεγάλες αγορές. Τα βιβλία παραγγελιών στα ναυπηγεία είναι γεμάτα από Έλληνες εφοπλιστές. Στις 172 φθάνουν οι παραγγελίες τάνκερ και στις 140 αυτές για τα πλοία ξηρού φορτίου. Οι συνολικές παραγγελίες στο τέλος Μαΐου αφορούσαν στη ναυπήγηση 404 πλοίων συνολικής αξίας 21 δις. δολαρίων.
Παράλληλα, οι Έλληνες αγοράζουν εντατικά μεταχειρισμένα πλοία, οι τιμές των οποίων είναι οι χαμηλότερες εδώ και πολλά χρόνια. Πολλές αγορές κάνουν στη Γερμανία. Από τις αρχές του 2014 έως τον Ιούνιο του 2016, οι Έλληνες αγόρασαν από γερμανούς εφοπλιστές 52 μεγάλα πλοία έναντι 527 εκατ. δολαρίων. Αντίθετα, οι Γερμανοί αγόρασαν μόνο έξι πλοία από Έλληνες έναντι 64 εκατ. δολαρίων.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου