Ο σύλλογος αυτοδυτών Φωκίδος "Κρισσαίος" αποστέλλει την ακόλουθη ανοιχτή επιστολή προς κάθε υπεύθυνο. "Όπως
όλοι γνωρίζουμε, η μαρίνα χρόνο με το χρόνο παρουσιάζει όλο και πιο έντονα
σημάδια εγκατάλειψης.
Χωρίς να κάνουμε αναφορά στην κατάσταση των υποδομών της μαρίνας που δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά σας αποστέλλουμε προς υπενθύμιση την κατάσταση των υποδομών που φαίνονται και δυστυχώς δίνουν στον επισκέπτη την ποιο αρνητική - αποκρουστική εικόνα εγκατάλειψης που θα μπορούσε.
Χωρίς να κάνουμε αναφορά στην κατάσταση των υποδομών της μαρίνας που δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά σας αποστέλλουμε προς υπενθύμιση την κατάσταση των υποδομών που φαίνονται και δυστυχώς δίνουν στον επισκέπτη την ποιο αρνητική - αποκρουστική εικόνα εγκατάλειψης που θα μπορούσε.
Δίνουν πλήρως την εικόνα άχρηστων ακυρωμένων
υλικών που σχεδόν προτρέπουν στην αφαίρεση – κλοπή περαιτέρω υλικού, γεγονός
που συμβαίνει με όλο και ταχύτερους ρυθμούς με αποτέλεσμα σήμερα να έχουν
αφαιρεθεί πολλές πόρτες και ηλεκτρολογικό υλικό (το οποίο ούτως ή άλλως όταν
αφαιρεθεί η πόρτα θα αχρηστευθεί σύντομα από την αλμύρα της θάλασσας και την
βροχή).
Σας
υπενθυμίζουμε τις εργασίες που
απαιτούνται κατ’ ελάχιστον για την αποκατάσταση της εικόνας και την
στοιχειώδη λειτουργικότητα της μαρίνας.
- 1)Αποκατάσταση πορτών σε όλα τα πίλαρ της μαρίνας και τοποθέτηση εσωτερικής κλειδαριάς σε κάθε πόρτα. Υπάρχει η δυνατότητα στην αγορά παραγγελίας κλειδαριών που να ανοίγουν όλες ή σε ομάδες με το ίδιο κλειδί (όχι λουκέτο σε πρόχειρες βάσεις πάνω στην πόρτα και στο πίλαρ που δίνει εικόνα προχειρότητας και ασχήμιας).
- 2)Αφαίρεση των σαθρών τμημάτων των τσιμεντοκονιών των βάσεων των πίλαρ και αποκατάσταση με ειδική τσιμεντοκονία με ρητίνες ή ότι καλύτερο προβλέπεται για επισκευές τσιμεντοκονιών δίπλα στην θάλασσα.
- 3)Τοποθέτηση
επιπλέον δεστρών , μία ανάμεσα σε κάθε δύο υπάρχουσες. Έχει αποδειχθεί ότι οι
υπάρχουσες δέστρες είναι πολύ μακριά η μία από την άλλη με αποτέλεσμα τα σκάφη
να δένουν στις βάσεις από τα πίλαρ επισπεύδοντας την φθορά τους. Στην φωτογραφία που ακολουθεί φαίνεται μία τέτοια
αντιπροσωπευτική θέση. (φωτό -
θέση επιπλέον δέστρας).
- 4)Μέριμνα ώστε τουλάχιστον από το μεσημέρι 15:00 έως τις 22:00 (αν είναι αδύνατον αρχικά να είναι κάποιος όλη την ημέρα) κάποιος να παρακολουθεί την μαρίνα και να προσέρχεται να εισπράττει τα τέλη ελλιμενισμού των σκαφών που έρχονται και να δίνει τις πρώτες πληροφορίες στους επισκέπτες ώστε μα μην δίνει η μαρίνα την εικόνα της πλήρους εγκατάλειψης που δίνει τα τελευταία χρόνια
- 5)Αποκατάσταση του ηλεκτρολογικού υλικού των πινάκων των πίλαρ, του δικτύου παροχής ρεύματος στα σκάφη και του δικτύου παροχής νερού ώστε η μαρίνα να παρέχει τις ελάχιστες παροχές που αποτελούν το βασικό κριτήριο για το εάν ο καπετάνιος θα βάλει τον ελλιμενισμό σε μία μαρίνα στο πρόγραμμα του ταξιδιού του σκάφους".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου