...Από 6 Ιουνίου, Αθήνα Θεσσαλονίκη με τραίνο 3 ώρες και 20 λεπτά !
ΑΜΕΣΑ ΟΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ, οι ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ, να συνεργαστούν με ΚΤΕΛ κ ΤΡΑΙΝΟΣΕ για συνδυασμένα δρομολόγια στην περιοχή.
Ο κ. Σπίρτζης ακόμη είπε.
"...αλλάζει ο χάρτης των μεταφορών και ειδικά των σιδηροδρομικών μεταφορών στη χώρα...Τον Ιούνιο θα έχουμε επιτέλους το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε διπλή γραμμή, ηλεκτροδοτούμενο…. Αυτό σημαίνει πάρα πολλά πράγματα και για τις επιβατικές αλλά και για τις εμπορευματικές μεταφορές…».
Ο κ. Σπίρτζης, στελέχη του υπουργείου, της ΕΡΓΟΣΕ και αυτοδιοικητικοί της περιοχής, (μαζί και ο Δήμαρχος Δελφών) ήταν οι πρώτοι επιβάτες του συρμού που ξεκίνησε από την Τιθορέα στις 12 το μεσημέρι για το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων στη διαδρομή Τιθορέα – Λιανοκλάδι, η οποία ξεκινά κανονικά από την 1η Φεβρουαρίου.
Ο κ. Σπίρτζης, στάθηκε ιδιαίτερα στην σήραγγα του Καλλιδρόμου καθώς είναι η μεγαλύτερη σήραγγα των Βαλκανίων.
Ξεκίνησε το 1997 και το μήκος της ξεπερνά τα 9 km ανά κατεύθυνση.
«Είναι εξοπλισμένη με όλα τα σύγχρονα μέσα και ανταποκρίνεται στα πλέον υψηλά στάνταρ ασφαλείας» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης.
Από τον Πειραιά μέχρι το σταθμό της Τιθορέας θα υπάρχει ηλεκτροκίνηση.
Στο συγκεκριμένο σταθμό θα αλλάζουν μηχανές και πλέον με ντιζελομηχανή θα κινούνται μέχρι το Δομοκό.
Από εκεί και πέρα θα συνεχίζουν και πάλι με ηλεκτροκίνηση για Θεσσαλονίκη.
Από την Αθήνα μέχρι το Λιανοκλάδι ο συνολικός χρόνος θα είναι περίπου 2 ώρες και 10 λεπτά, μαζί και τα 15 λεπτά που απαιτούνται για την αλλαγή των μηχανών.
Μέχρι τον Απρίλιο θα παραδοθεί η ηλεκτροκίνηση μέχρι το Λιανοκλάδι. Η απόσταση από την Αθήνα μέχρι τη Λαμία θα είναι κάτι περίπου μιάμιση ώρα .
«Πιστεύουμε ότι η προτεραιότητα που έχουμε δώσει στα μέσα σταθερής τροχιάς για όλη τη χώρα υλοποιείται... Θα πάμε για το επόμενο μεγάλο έργο που είναι η σιδηροδρομική Εγνατία και η σύνδεση της Μαύρης θάλασσας με τα λιμάνια της βορείου Ελλάδας» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης. Μάλιστα προανήγγειλε ακόμη ότι μέχρι το τέλος του 2019 θα έχει παραδοθεί το μεγαλύτερο τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου από την Αθήνα μέχρι την Πάτρα και στη συνέχεια μέχρι το νέο λιμάνι της Πάτρας. «Από κει και μετά θα έχουμε τα τμήματα από τη Θεσσαλονίκη προς τα Σκόπια, τη Σερβία και προς τη Βουλγαρία» είπε χαρακτηριστικά.
Σε ότι αφορά την παλιά γραμμή , στη Φθιώτιδα, στα Τέμπη, αλλά και την Πελοπόννησο ο κ. Σπίρτζης διευκρίνισε ότι «δεν θα εγκαταλειφθούν.
Θα χρησιμοποιηθούν σαν τουριστικές γραμμές για να προσφέρουν στην τοπική ανάπτυξη της περιοχής και να δημιουργηθούν τουριστικές διαδρομές. Αυτό σημαίνει ότι και οι κάτοικοι των δήμων θα εξυπηρετούνται, αλλά και τουριστικό προϊόν θα παράγεται που θα μπορεί να αξιοποιηθεί και να αναβαθμιστούν συγκεκριμένες περιοχές.
Άλλωστε, ειδικά στη Φθιώτιδα, η γέφυρα του Γοργοποτάμου είναι κάτι που θα πρέπει να επιδεικνύεται και για άλλους λόγους» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης.
ΟΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ, ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ να φροντίσουν ΑΜΕΣΑ ώστε σε συνεργασία με ΚΤΕΛ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ να καταλήξουν σε συνδιασμένα δρομολόγια ΑΜΕΣΑ.
ΑΜΕΣΑ ΟΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ, οι ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ, να συνεργαστούν με ΚΤΕΛ κ ΤΡΑΙΝΟΣΕ για συνδυασμένα δρομολόγια στην περιοχή.
Ο κ. Σπίρτζης ακόμη είπε.
"...αλλάζει ο χάρτης των μεταφορών και ειδικά των σιδηροδρομικών μεταφορών στη χώρα...Τον Ιούνιο θα έχουμε επιτέλους το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε διπλή γραμμή, ηλεκτροδοτούμενο…. Αυτό σημαίνει πάρα πολλά πράγματα και για τις επιβατικές αλλά και για τις εμπορευματικές μεταφορές…».
Ο κ. Σπίρτζης, στελέχη του υπουργείου, της ΕΡΓΟΣΕ και αυτοδιοικητικοί της περιοχής, (μαζί και ο Δήμαρχος Δελφών) ήταν οι πρώτοι επιβάτες του συρμού που ξεκίνησε από την Τιθορέα στις 12 το μεσημέρι για το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων στη διαδρομή Τιθορέα – Λιανοκλάδι, η οποία ξεκινά κανονικά από την 1η Φεβρουαρίου.
Ο κ. Σπίρτζης, στάθηκε ιδιαίτερα στην σήραγγα του Καλλιδρόμου καθώς είναι η μεγαλύτερη σήραγγα των Βαλκανίων.
Ξεκίνησε το 1997 και το μήκος της ξεπερνά τα 9 km ανά κατεύθυνση.
«Είναι εξοπλισμένη με όλα τα σύγχρονα μέσα και ανταποκρίνεται στα πλέον υψηλά στάνταρ ασφαλείας» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης.
Από τον Πειραιά μέχρι το σταθμό της Τιθορέας θα υπάρχει ηλεκτροκίνηση.
Στο συγκεκριμένο σταθμό θα αλλάζουν μηχανές και πλέον με ντιζελομηχανή θα κινούνται μέχρι το Δομοκό.
Από εκεί και πέρα θα συνεχίζουν και πάλι με ηλεκτροκίνηση για Θεσσαλονίκη.
Από την Αθήνα μέχρι το Λιανοκλάδι ο συνολικός χρόνος θα είναι περίπου 2 ώρες και 10 λεπτά, μαζί και τα 15 λεπτά που απαιτούνται για την αλλαγή των μηχανών.
Μέχρι τον Απρίλιο θα παραδοθεί η ηλεκτροκίνηση μέχρι το Λιανοκλάδι. Η απόσταση από την Αθήνα μέχρι τη Λαμία θα είναι κάτι περίπου μιάμιση ώρα .
«Πιστεύουμε ότι η προτεραιότητα που έχουμε δώσει στα μέσα σταθερής τροχιάς για όλη τη χώρα υλοποιείται... Θα πάμε για το επόμενο μεγάλο έργο που είναι η σιδηροδρομική Εγνατία και η σύνδεση της Μαύρης θάλασσας με τα λιμάνια της βορείου Ελλάδας» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης. Μάλιστα προανήγγειλε ακόμη ότι μέχρι το τέλος του 2019 θα έχει παραδοθεί το μεγαλύτερο τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου από την Αθήνα μέχρι την Πάτρα και στη συνέχεια μέχρι το νέο λιμάνι της Πάτρας. «Από κει και μετά θα έχουμε τα τμήματα από τη Θεσσαλονίκη προς τα Σκόπια, τη Σερβία και προς τη Βουλγαρία» είπε χαρακτηριστικά.
Σε ότι αφορά την παλιά γραμμή , στη Φθιώτιδα, στα Τέμπη, αλλά και την Πελοπόννησο ο κ. Σπίρτζης διευκρίνισε ότι «δεν θα εγκαταλειφθούν.
Θα χρησιμοποιηθούν σαν τουριστικές γραμμές για να προσφέρουν στην τοπική ανάπτυξη της περιοχής και να δημιουργηθούν τουριστικές διαδρομές. Αυτό σημαίνει ότι και οι κάτοικοι των δήμων θα εξυπηρετούνται, αλλά και τουριστικό προϊόν θα παράγεται που θα μπορεί να αξιοποιηθεί και να αναβαθμιστούν συγκεκριμένες περιοχές.
Άλλωστε, ειδικά στη Φθιώτιδα, η γέφυρα του Γοργοποτάμου είναι κάτι που θα πρέπει να επιδεικνύεται και για άλλους λόγους» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης.
ΟΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ, ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ να φροντίσουν ΑΜΕΣΑ ώστε σε συνεργασία με ΚΤΕΛ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ να καταλήξουν σε συνδιασμένα δρομολόγια ΑΜΕΣΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου