Βέργος Πέτρος.
Συχνά παρατηρούμε να σχολιάζονται στα κοινωνικά δίκτυα, υβριστικά, οι διάφορες τοποθετήσεις, μόνο και μόνο επειδή ο σχολιαστής έχει αντίθετη άποψη, από τον σχολιαζόμενο. Συνήθως, ο "σχολιαστής" υβρίζει τον σχολιαζόμενο και μάλιστα χωρίς επιχειρήματα, χωρίς νηφαλιότητα και με οπαδικό πνεύμα.
Ασφαλώς, η έκφραση των στοχασμών είναι ελεύθερη στον πολιτισμένο κόσμο που ζούμε, ή στον κόσμο που θα έπρεπε να είναι πολιτισμένος.
Και τούτο, γιατί ο άνθρωπος, κατ' εξαίρεση από τα άλλα όντα, έχει την γλώσσα-τον έναρθρο λόγο- για να εκφράζεται, και -πρωτίστως-τον νου, για να σκέφτεται αυτά που θα απευθύνει στον άλλο, κριτικά, επικριτικά, συμφωνώντας ή διαφωνώντας μαζί του.
Είναι προφανές ότι δεν θέλουν όλοι να ομιλούν με τον ίδιο τρόπο. Κάποιοι προτιμούν να ωρύονται, άλλοι μαινόμενοι να απειλούν και να υβρίζουν, άλλοι να εκβιάζουν, κάποιοι νηφάλια να σταθμίζουν τον λόγο και τα εκφερόμενα επιχειρήματά τους. Κάποιοι χρησιμοποιώντας την ανθρώπινη εμπειρία, ενώ κάποιοι άλλοι, μόνο την ζωώδη.
Είναι θέμα επιλογής, κατά πώς ταιριάζει στον χαρακτήρα, την παιδεία και την ψυχική κατάσταση εκάστου. Τελικά, είναι θέμα ήθους και αυτοσεβασμού του ανθρώπινου όντος.
Συχνά παρατηρούμε να σχολιάζονται στα κοινωνικά δίκτυα, υβριστικά, οι διάφορες τοποθετήσεις, μόνο και μόνο επειδή ο σχολιαστής έχει αντίθετη άποψη, από τον σχολιαζόμενο. Συνήθως, ο "σχολιαστής" υβρίζει τον σχολιαζόμενο και μάλιστα χωρίς επιχειρήματα, χωρίς νηφαλιότητα και με οπαδικό πνεύμα.
Ασφαλώς, η έκφραση των στοχασμών είναι ελεύθερη στον πολιτισμένο κόσμο που ζούμε, ή στον κόσμο που θα έπρεπε να είναι πολιτισμένος.
Και τούτο, γιατί ο άνθρωπος, κατ' εξαίρεση από τα άλλα όντα, έχει την γλώσσα-τον έναρθρο λόγο- για να εκφράζεται, και -πρωτίστως-τον νου, για να σκέφτεται αυτά που θα απευθύνει στον άλλο, κριτικά, επικριτικά, συμφωνώντας ή διαφωνώντας μαζί του.
Είναι προφανές ότι δεν θέλουν όλοι να ομιλούν με τον ίδιο τρόπο. Κάποιοι προτιμούν να ωρύονται, άλλοι μαινόμενοι να απειλούν και να υβρίζουν, άλλοι να εκβιάζουν, κάποιοι νηφάλια να σταθμίζουν τον λόγο και τα εκφερόμενα επιχειρήματά τους. Κάποιοι χρησιμοποιώντας την ανθρώπινη εμπειρία, ενώ κάποιοι άλλοι, μόνο την ζωώδη.
Είναι θέμα επιλογής, κατά πώς ταιριάζει στον χαρακτήρα, την παιδεία και την ψυχική κατάσταση εκάστου. Τελικά, είναι θέμα ήθους και αυτοσεβασμού του ανθρώπινου όντος.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου