Πρόταση ψηφίσματος κατέθεσαν οι Περιφερειακοί
Σύμβουλοι της ΠΕ Φθιώτιδας ενόψει της επόμενης συνεδρίασης του Περιφερειακού
Συμβουλίου στη Λαμία. Το ψήφισμα αφορά τη συμπαράσταση των περιοχών που
πλήττονται από την νέα σήραγγα Καλλιδρόμου, και την διεκδίκηση θεσμικά για την
εξεύρεση ουσιαστικών λύσεων. Ακολουθεί το ψήφισμα:
Αξιότιμο
Περιφερειακό Συμβούλιο,
H νέα σήραγγα Καλλιδρόμου είναι δεδομένο ότι
προσφέρει νέα δυναμική στις μεταφορές και συγκοινωνίες της Ελλάδας. Οι
προσπάθειες εξυγίανσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τις
πρωτοβουλίες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, καθιστούν
μικρότερους χρόνους για τη μεταφορά αγαθών και παρέχουν στην Ελλάδα διαβαλκανιακές
προσβάσεις σε αγορές, για την περαιτέρω ανάπτυξη της οικονομίας.
Όμως με την δημιουργία της νέας γραμμής μεγάλη
είναι η πιθανότητα να συμβεί και το
τέλος εποχής για μια ιστορική διαδρομή, που έχει συνδεθεί με τον Αγώνα
αντίστασης των Ελλήνων ενάντια στο Ναζισμό και τον Φασισμό. Η ιστορική αυτή
διαδρομή, πέρα από το φυσικό κάλος που προσφέρει στον επιβάτη εξυπηρετεί και
αρκετά Χωριά και Κοινότητες της περιοχής.
Οι δηλώσεις του Υπουργού κ. Χρήστου Σπίρτζη
αλλά και του Διευθύνοντος σύμβουλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Φίλιππου Τσαλίδη, δείχνουν
να συμμερίζονται το πρόβλημα που
δημιουργείται με τη νέα γραμμή. Μάλιστα υπάρχει ανταπόκριση με λεωφορείο για
την εξυπηρέτηση των κατοίκων, χωρίς όμως να λύνει ουσιαστικά το ζήτημα.
Με βάσει το ψήφισμα που κατέθεσε ο Σύλλογος
Αγοριανιτών “Ο Παρνασσός” και το άρθρο ηλεκτρονικού μέσου με υπογράφοντα τον
Κωστή Χριστοδούλου που παραθέτουμε, ζητούμε από το Περιφερειακό συμβούλιο την:
- Συμπαράσταση και υιοθέτηση του
ψηφίσματος του Συλλόγου, και συγκρότηση πολιτικής και τεχνοκρατικής ομάδας
έργου που θα οργανώσει την υλοποίηση σε όλα τα επίπεδα τους στόχους του
συγκεκριμένου ψηφίσματος
- Διεκδίκηση θεσμικά για την εύρεση ουσιαστικής λύσης για την εξυπηρέτηση των συμπολιτών.
- Πίεση για Δημιουργία προαστιακής / τουριστικής γραμμής, η οποία αφενός θα εξυπηρετεί τους κατοίκους αλλά θα προσφέρει θεματική ιστορική ενημέρωση των επισκεπτών. Η γραμμή θα πρέπει να έχει πρώτα κοινωνικό πρόσημο και όχι την κερδοφορία, ειδικά για ένα μέσο όπως το τρένο.
Η ΣΤΕΡΕΑ ΣΕ ΝΕΑ ΤΡΟΧΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου