Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2019

Ο Στέφανος Τσιτσιπάς νίκησε το είδωλό του, τον Ρότζερ Φέντερερ

"Είμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στη γη αυτή τη στιγμή. Ο Ρότζερ είναι θρύλος του αθλήματός μας. Τον σέβομαι τόσο πολύ. Ήταν ένα όνειρο να παίξω μαζί του στη Rod Laver Arena. Και να τον κερδίσω τελικά, αυτό δεν περιγράφεται".
Τάδε έφη Στέφανος Τσιτσιπάς, μετά τη μεγαλειώδη νίκη του απέναντι στον άνθρωπο που είναι το είδωλό του, όπως ο ίδιος έχει δηλώσει. Τον τεράστιο Ρότζερ Φέντερερ των 20 τίτλων Grand Slam και 6 τίτλων ATP World Tour Finals.
"Είναι σημαντικό να σκέφτεσαι επιθετικά. Να έχεις πρώτα σερβίς, να πρεσάρεις από την αρχή. Δεν έχασα την υπομονή μου. Αυτό ήταν το κλειδί στα μπρέικ πόιντ. Γενικά έδειξα μαχητικό πνεύμα και αποφασιστικότητα. Οι περισσότεροι από το κοινό ήταν μαζί μου. Δεν έχω ξαναδεί τόσο θορυβώδες κοινό στη ζωή μου. Το να αγωνιστώ εδώ ήταν παιδικό μου όνειρο" είπε ο 20χρονος Έλληνας τενίστας, νούμερο 14 αυτή τη στιγμή παγκοσμίως, που έχει όλο το ένδοξο μέλλον μπροστά του.
Ο Φέντερερ αναγνώρισε την αγωνιστική ανωτερότητα του Στέφανου στον αγώνα. "Έχασα από έναν καλύτερο παίκτη που έπαιξε εξαιρετικά σήμερα. Δεν είναι κάτι εύκολο αυτό, ειδικότερα για τους νεότερους παίκτες, να μείνουν ψύχραιμοι και προσηλωμένοι σε όλο τον αγώνα. Συγχαρητήρια".

Δεν υπάρχουν σχόλια :

petrosdiver

Προς ενημέρωσή σας, να δηλώσω ότι οι απόψεις των συντακτών του ιστολογίου, δεν συμπίπτουν αναγκαστικά με το περιεχόμενο των άρθρων που αναρτούνται. Η παρούσα ιστοσελίδα ακολουθεί απαρέγγλειτα τον Κώδικα δεοντολογίας των Blogger (ΕΔΩ). Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το petrosdiver ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει. Επίσης διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη και ελπίζω να ωφεληθήκατε από αυτό που διαβάσατε.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...