Κυριακή 20 Απριλίου 2008

Τα παλια και τα συγχρονα.

Να μια ιστορια που ισως σας θυμισει κατι।Καποια χρονια πισω προσπαθησα και εγω να πιασω δουλεια στο δημοσιο,και μια και ημουν και καλος αθλητης δοκιμασα την τυχη μου στην αστυνομια। Μαζι μου εδωσε και καποιος φιλος μου ονοματι Γιωργος, ο οποιος κοπηκε στις ιατρικες εξετασεις λογω στιγματων στους πνευμονες απο παλια πνευμονια।Εγω συνεχισα μεχρι τελους।Πρωτος στα αγωνισματα, πολυ καλα στα γραπτα και απαντησα στις ερωτησεις της προσωπικης συνεντευξης। Αποτελεσμα απετυχα। Αυτη ηταν η πρωτη εκπληξη, αλλα εκει που κοντεψα να παθω "εγκεφαλικο" ηταν οταν εμαθα μετα απο λιγο καιρο , οτι ο φιλος μου ο Γιωργος ειχε περασει। Δεν αντεξα και μια ημερα ρωτοντας τον πατερα του πηρα την εξης καταπληκτικη απαντηση। Ειχε παει στον τοτε διοικητη με δυο τενεκεδες τυρι ενα αρνι και τα πιστοποιητικα πολιτικων φρονιματων και αυτο ηταν ολο। Μην νομισετε οτι ειναι αστειο ,ειναι περα για περα αληθινη ιστορια । Βλεπετε η διαφορα μας ηταν οτι ο δικος μου πατερας δεν διεθετε τα αναλογα πιστοποιητικα πολιτικων φρονιματων που προφανος ηταν απαραιτητα την εποχη εκεινη που κατα συμπτωση ειχαμε παλι διακυβερνηση της Νεας Δημοκρατιας।
Λοιπον λετε να υπαρχει καμμια σχεση της τοτε εποχης με σημερα? Κατα τα αλλα εχουμε επανιδρυση του κρατους.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

petrosdiver

Προς ενημέρωσή σας, να δηλώσω ότι οι απόψεις των συντακτών του ιστολογίου, δεν συμπίπτουν αναγκαστικά με το περιεχόμενο των άρθρων που αναρτούνται. Η παρούσα ιστοσελίδα ακολουθεί απαρέγγλειτα τον Κώδικα δεοντολογίας των Blogger (ΕΔΩ). Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το petrosdiver ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει. Επίσης διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη και ελπίζω να ωφεληθήκατε από αυτό που διαβάσατε.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...