Όσο για τον κ. Βενιζέλο, που ως υπουργός Άμυνας «διαπραγματεύθηκε» την πώληση των Ναυπηγείων στην Αμπού Ντάμπι Μαρ, αλλά και την επαναλειτουργία τους με επαχθείς όρους με την ΕΕ, έχει πλέον εγκαταλείψει και το υπουργείο των Οικονομικών και τώρα διεξάγει τον προεκλογικό αγώνα ως πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, παρουσιάζοντας μόνο τις «επιτυχίες» του και χωρίς να κάνει την παραμικρή αναφορά στην δραματική κατάσταση των Ναυπηγείων – αποτέλεσμα άλλης μιας «διαπραγμάτευσής» του.
Η εκ περιτροπής εργασίας που σχεδόν μέσα στην απόλυτη σιωπή έχει επιβληθεί από την ιδιοκτησία, προβλέπει εργασία… μια ημέρα την εβδομάδα, καθώς ο κ. Βενιζέλος, ως υπουργός Άμυνας πρότεινε(!) στην Κομισιόν να αποκλειστεί ο Σκαραμαγκάς από κάθε εμπορική δραστηριότητα για… δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια, ως αντάλλαγμα-τιμωρία για το γεγονός ότι τα Ναυπηγεία έλαβαν παράνομα επιδοτήσεις από το κράτος στο παρελθόν και τώρα αυτά τα χρήματα δεν μπορούν να ανακτηθούν εντόκως από το ελληνικό Δημόσιο!
Επί του θέματος, η Κομισιόν δεν δέχεται κουβέντα και επιμένει στην τιμωρία της Ελλάδας, παρά τη δυσχερή θέση στην οποία βρίσκεται η χώρα, ενώ την ίδια ώρα η Αμπού Ντάμπι Μαρ υποστηρίζει πως, λόγω της κρίσης, έχουν σταματήσει και τα προγράμματα του Πολεμικού Ναυτικού (μοναδική δραστηριότητα που επιτρέπεται να αναπτύσσουν τα ναυπηγεία), οπότε η λειτουργία της επιχείρησης έχει διακοπεί – με τις γνωστές δυσμενείς συνέπειες για τους εργαζομένους.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως ο κ. Βενιζέλος δεν έκανε καμιά προσπάθεια να διορθώσει την ολέθρια απόφαση, που ο ίδιος αποδέχθηκε, ούτε όταν ως υπουργός των Οικονομικών (και αρμόδιος για τα έσοδα) βρέθηκε αντιμέτωπος με το πρόβλημα.
Στο μεταξύ, μετά φανών και λαμπάδων ανακοινώθηκε χθες από την ΕΛΣΤΑΤ πως το έλλειμμα για το 2011 εκτιμάται στο 9,1%, δηλαδή στα 19,6 δις ευρώ και το ενοποιημένο χρέος της Γενικής Κυβέρνησης βρίσκεται στα 355,6 δισ. ευρώ (165,3% επί του ΑΕΠ).
Μας ενημερώνει επίσης η ΕΛΣΤΑΤ πως «τα δημοσιονομικά στοιχεία των ετών 2008‐2011 καταρτίστηκαν στα πλαίσια της Διαδικασίας Υπερβολικού Ελλείμματος (ΔΥΕ), για την πρώτη κοινοποίηση του έτους 2012 και υποβλήθηκαν σε εκπλήρωση των υποχρεώσεων της Ελλάδας στη Eurostat κατ' εφαρμογή του Κοινοτικού Κανονισμού (EC) 479/2009, όπως ισχύει, ενώ η κοινοποίηση καταρτίσθηκε σε συνεργασία με τη Eurostat».
Μας πληροφορεί επιπλέον ότι «η κατάρτιση των στοιχείων ευθυγραμμίζεται πλήρως με τους κανόνες του Ευρωπαϊκού Συστήματος Λογαριασμών (ΕΣΛ) 95. Μετά την προηγούμενη κοινοποίηση ΔΥΕ (Οκτώβριος 2011), υπήρξε συνεχής επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ της Eurostat και της ΕΛΣΤΑΤ, συμπεριλαμβανομένων δύο αποστολών της Eurostat στην Αθήνα.
Συγκεκριμένα, το Νοέμβριο 2011 πραγματοποιήθηκε επίσκεψη της Eurostat με στόχο την επισκόπηση εργασιών για την ενημέρωση του Μητρώου των Φορέων της Γενικής Κυβέρνησης. Επιπλέον, το Μάρτιο 2012 πραγματοποιήθηκε επίσκεψη διαλόγου της Eurostat, για την αξιολόγηση της ετοιμότητας και των εργασιών της ΕΛΣΤΑΤ για την πρώτη κοινοποίηση ΔΥΕ 2012 καθώς και την εξέταση των πινάκων της κοινοποίησης ΔΥΕ».
Προφανώς υπάρχει άψογη συνεργασία με τη Eurostat. Διαφορετικά, πώς θα επήρχετο η γνωστή συνεννόηση, το φθινόπωρο του 2010, βάσει της οποίας η ευρωπαϊκή στατιστική υπηρεσία δέχθηκε να μην δώσει τα στοιχεία για την Ελλάδα την ίδια ημέρα κατά την οποία δημοσιοποίησε τα στοιχεία όλων των άλλων χωρών, προκειμένου αυτά να δοθούν μετά τη διενέργεια των περιφερειακών εκλογών, ώστε να μην επηρεαστεί το υπέρ του ΠΑΣΟΚ αποτέλεσμα!
Όσο για την «επιτυχία» για μείωση του ελλείμματος, αυτό οφείλεται στην βίαιη προσαρμογή που επιβλήθηκε στη χώρα, λόγω της προηγούμενης διόγκωσής του στο 15,6%.
Αν το είχαν πάει στο 20%, τότε θα δηλώναμε ευτυχείς και με… 15%!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου