Τρίτη, 20 Σεπτεμβρίου 2016

Clinton #ξεφτίλα: Πήγε να δωροδοκήσει ακόμη και τον Πρόεδρο της Αϊτής

Τελικά δεν έχει όριο η ξεφτίλα των Clinton. Τόσο ο πρώην Πρόεδρος που αιματοκύλισε τα Βαλκάνια όσο και η διεστραμμένη γυναίκα του που θέλει να γίνει Πρόεδρος διαρκώς εκπλήσσουν με την εφευρετικότητά τους.Ο πρώην Πρόεδρος της Αϊτής λέει ξεκάθαρα στο βίντεο (https://www.youtube.com/watch?v=phKO2T2pMjM) ότι ο Bill Clinton του ζήτησε να μπει στο Ίδρυμα Clinton για να συνδεθεί μαζί του και ο ίδιος θα τον έκανε τον πλουσιότερο άνθρωπο στην Αϊτή.
Αναλυτικότερα, όπως ο πρώην Πρόεδρος λέει στη συγκέντρωση του Trump «ξόδεψα 4 ώρες μαζί με τον Bill Richardson για να πει στον Bill Clinton να μην εισβάλλει στην Αϊτή. Μετά από μία εβδομάδα η Πρεσβεία μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι ο Bill Clinton είχε ένα μήνυμα για αυτόν. Ήρθε και μου είπε να υπογράψω με τον Bill Clinton και να συμμετάσχω στην κίνησή του και ο Clinton θα με κάνει τον πλουσιότερο άνθρωπο στην Αϊτή. Του είπα ότι είμαι άνθρωπος με αρχές και ότι δεν θα ξεπουληθώ. Μετά από μία εβδομάδα ο Clinton ακύρωσε τη βίζα μου».

petrosdiver

Προς ενημέρωσή σας, να δηλώσω ότι οι απόψεις των συντακτών του ιστολογίου, δεν συμπίπτουν αναγκαστικά με το περιεχόμενο των άρθρων που αναρτούνται. Η παρούσα ιστοσελίδα ακολουθεί απαρέγγλειτα τον Κώδικα δεοντολογίας των Blogger (ΕΔΩ). Επίσης δεν αναρτούνται υβριστικά άρθρα και σχόλια. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη και ελπίζω να ωφεληθήκατε από αυτό που διαβάσατε.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...