Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

Φιγιόν: Ζητώ συγγνώμη, αλλά δεν αποσύρομαι....

Από το "ποτέ δεν υπήρξαν υπάλληλοί μου" στο "ναι μεν αλλά, ηταν νόμιμες οι προσλήψεις, δεν κόστισαν όσο κάποιοι ισχυρίζονται και για τον λόγο αυτό δεν έχω σκοπό να αποσυρθώ".

Ο πρώην Πρωθυπουργός και προεδρικός υποψήφιος των Ρεπουμπλικανών Φρανσουά Φιγιόν, πέρασε στην αντεπίθεση και υποστήριξε ότι ο πραγματικός στόχος που υφίσταται την πρωτοφανή αυτή επίθεση, για την σύζυγό του και τα δύο του παιδιά είναι ότι επιδιώκεται η τελική αναμέτρηση των προεδρικών εκλογών να είναι ανάμεσα στον Εμανουέλ Μακρόν και την Μαρίν Λεπέν. 
Παρόλα αυτά ζήτησε συγγνώμη, καθώς όπως είπε η "πρόσληψη συγγενών είναι λάθος".
Τόνισε όμως ότι ανέκαθεν ήταν υπέρ των διαφανών διαδικασιών, πως δεν πρόκειται να παραιτηθεί και ότι θα αναπροσαρμόσει την προεκλογική του εκστρατεία ώστε να αντιμετωπίσει αυτήν την λαίλαπα.
Επεσήμανε ότι η πρόσληψη της συζύγου του και των δύο τους παιδιών έγινε νόμιμα, δικαιολογημένα και χαρακτήρισε υπερβολές τα ποσά, που αναγράφονται ως αμοιβές τους, δεσμευόμενος να δημοσιοποιήσει τις μισθολογικές καταστάσεις.
"Ναι, προσέλαβα την σύζυγό μου ως συνεργάτιδα. Ήταν στη συνέχεια και συνεργάτιδα του αντικαταστάτη μου στην Εθνοσυνέλευση, πριν ξαναγίνει συνεργάτις μου. Είχε τον συγκεκριμένο ρόλο για 15 χρόνια, για έναν μισθό 3.677 ευρώ τον μήνα καθαρά, μισθό απόλυτα δικαιολογημένο για ένα άτομο με ανώτατη μόρφωση στα νομικά και στη φιλολογία", είπε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Φιγιόν αναφέρθηκε επίσης στην εργασία δύο παιδιών του για 15 μήνες ως συνεργατών του την περίοδο που ήταν γερουσιαστής. "Ναι, όλα αυτά ήταν νόμιμα. Είναι όμως αυτό αρκετό στο ηθικό επίπεδο; Αυτό το ζήτημα με φέρνει απέναντι στη συνείδησή μου και απέναντι στους Γάλλους. Δεν είναι βέβαια το σύστημα των μέσων ενημέρωσης που θα με κρίνει, είναι οι Γάλλοι και μόνον εκείνοι. Εργαζόμενος μαζί με τη γυναίκα και τα παιδιά μου, τους έδωσα ένα προνόμιο λόγω εμπιστοσύνης το οποίο σήμερα αντιμετωπίζεται με δυσπιστία. Ήταν λάθος και ζητώ συγγνώμη από τους Γάλλους", υπογράμμισε ο υποψήφιος πρόεδρος της Γαλλίας. "Έχω σταματήσει κάθε συνεργασία με μέλη της οικογένειάς μου εδώ και τρία χρόνια, σε αντίθεση με πολλούς από εκείνους που σήμερα μου κάνουν μαθήματα", πρόσθεσε.
Ανέφερε τέλος ότι δεν θα αφήσει τα ΜΜΕ να τον δικάσουν και πως "ο μοναδικός, που μπορεί να τον κρίνει δεν είναι άλλος από τον γαλλικό λαό".

Δεν υπάρχουν σχόλια :

petrosdiver

Προς ενημέρωσή σας, να δηλώσω ότι οι απόψεις των συντακτών του ιστολογίου, δεν συμπίπτουν αναγκαστικά με το περιεχόμενο των άρθρων που αναρτούνται. Η παρούσα ιστοσελίδα ακολουθεί απαρέγγλειτα τον Κώδικα δεοντολογίας των Blogger (ΕΔΩ). Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το petrosdiver ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει. Επίσης διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη και ελπίζω να ωφεληθήκατε από αυτό που διαβάσατε.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...