Σάββατο 3 Ιουνίου 2017

63o Ράλι Ακρόπολις (Το επίκεντρο του αγώνα βρίσκεται στη Λαμία...)

Το Ράλι Ακρόπολις δεν είναι ένας απλός αγώνας... ράλι. Ξεκίνησε το 1952 και ουδείς περίμενε την εξέλιξη αλλά και την απήχηση που θα είχε σε όλο τον πλανήτη.
Κορυφαίοι οδηγοί, Έλληνες και ξένοι, έχουν συμμετάσχει και έχουν προσφέρει μοναδικό θέαμα σε χιλιάδες φανατικούς φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού αλλά και σε χιλιάδες απλούς φιλάθλους που από... περιέργεια βρέθηκαν σε κάποια από τις ειδικές του διαδρομές. 


 Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα και όχι παγκόσμιο
Ο εφετινός αγώνας δεν προσμετρά στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι (WRC) αλλά στο ευρωπαϊκό (ERC) και φέρει την ονομασία SEAJETS Ράλι Ακρόπολις. Με λίγα λόγια, το τριήμερο (2-4 Ιουνίου) θα δούμε από κοντά τα κορυφαία πληρώματα που τρέχουν για διάκριση στον ευρωπαϊκό θεσμό.
Ο αγώνας αποτελεί τον 3ο γύρο και ως ERC εντάχθηκε στο ημερολόγιο το 2014, καθώς η ομοσπονδία, όπως έχει ήδη δηλώσει ο πρόεδρός της, αδυνατεί να χρηματοδοτήσει ένα τόσο μεγάλο γεγονός που ξεπερνά σε κόστος το ένα εκατομμύριο ευρώ.

Εκκίνηση στις 18.30
Οι... μάχες θα δοθούν σε χωμάτινες επιφάνειες και τα πληρώματα θα πρέπει να καλύψουν 229.74 αγωνιστικά χιλιόμετρα μέχρι να αναδειχθεί ο νικητής. Η εκκίνηση θα δοθεί σήμερα από την Πανελλήνια έκθεση της Λαμίας (όχι κάτω από την Ακρόπολη που θα περίμεναν οι περισσότεροι ή στις Θερμοπύλες που έγινε πέρυσι) στις 18.30.
Να σημειώσουμε πως στο σημείο αυτό βρίσκεται και το service park, όπου οι θεατές μπορούν να δουν από κοντά τους αγαπημένους τους οδηγούς αλλά και τις αγωνιστικές ομάδες. 

Για να έχετε συνεχή ενημέρωση από τον αγώνα πατήστε ΕΔΩ
Το πρόγραμμα
Οι πραγματικές μάχες θα ξεκινήσουν το Σάββατο, οπότε θα πραγματοποιηθούν έξι ειδικές διαδρομές, ενώ θα συνεχιστούν την Κυριακή με τη διεξαγωγή ισάριθμων ε.δ. Ο αγώνας θα ολοκληρωθεί στις 16.04. Συγκριτικά με πέρυσι δεν υπάρχουν αλλαγές, με εξαίρεση τη μείωση του μήκους της ειδικής 1&4 SEAJETS Γραβιά κατά 890 μέτρα από την αφετηρία της. Από εκεί και πέρα, η ειδική διαδρομή 2&5 Άμφισσα -γνωστή στον φίλαθλο κόσμο ως Καρούτες- έχει αντίθετη φορά (ανηφορική), ενώ η ειδική 9&12 Ελάτεια/Καρυά, με μήκος 33,86 χλμ., είναι η μεγαλύτερη του αγώνα. 
Η μάχη για το βάθρο...
Συνολικά θα συμμετάσχουν 73 πληρώματα (ελληνικά και ξένα), εκ των οποίων τα 28 θα διεκδικήσουν βαθμούς στο ERC. Η βαθμολογία των υπολοίπων αγωνιζομένων προσμετρά στο ελληνικό πρωτάθλημα. Μεταξύ των πληρωμάτων βρίσκονται και οι πρωτοπόροι στη γενική κατάταξη Bruno και Hugo Magalhaes από την Πορτοκαλία, οι οποίοι τρέχουν με Skoda Fabia R5, βαμμένο μάλιστα στα χρώματα της SEAJETS που είναι ο μεγάλος χορηγός του αγώνα.
Επίσης, ξεχωρίζει ο πρωταθλητής Ευρώπης τα δύο τελευταία χρόνια, Kajetan Kajetanowicz, ενώ πολύ σημαντική είναι η παρουσία του Nasser Al-Attiyah, που οδηγεί ένα ολοκαίνουργιο Ford Fiesta R5 και κουβαλά μαζί του τους 13 τίτλους του πρωταθλητή Μέσης Ανατολής, άλλους δύο στο ράλι Ντακάρ και ισάριθμους στο WRC-2. 

Τρέχει και ο Τούρκος πρωταθλητής
Τη θέση στο βάθρο αναμένεται να διεκδικήσουν ο δύο φορές Πρωταθλητής Τουρκίας Murat Bostanci με Ford Fiesta R5 και ο κυρίαρχος του ράλι Σλοβακίας, αλλά και Πολωνίας το 2016, Grzegorz Grzyb, που θα οδηγήσει ακόμα ένα Skoda Fabia R5. 

Ποιοι Έλληνες διεκδικούν διάκριση
Μεγάλο ενδιαφέρον, όμως, συγκεντρώνουν και δύο ελληνικές συμμετοχές με αυτοκίνητα αντίστοιχων προδιαγραφών, και συγκεκριμένα με Skoda Fabia R5.
Ο λόγος για τον περυσινό Πρωταθλητή Ελλάδας Ράλι, Γιώργο Φιλιππίδη, που θα τρέξει με τον Λεωνίδα Μαχαίρα παραπλεύρως, αλλά και για τον Πρωταθλητή Ελλάδος 2003, Σωκράτη Τσολακίδη, που θα έχει συνοδηγό τον Χάρη Δήμου.
O Τσολακίδης, στον οποίο θα στραφεί το ενδιαφέρον των Ελλήνων φιλάθλων, θα τρέξει με τη στήριξη του zougla.gr με στόχο μία θέση ακόμα και στο βάθρο.

Κύπριοι και Έλληνες

Αξιοσημείωτη είναι και η παρουσία του Αλέξανδρου Τσουλόφτα από την Κύπρο, ο οποίος θα λάβει μέρος με ένα Citroen DS3 R5. Αντίστοιχα, ελπίδες για διάκριση έχουν οι Θέμης Χαλκιάς-Κωνσταντίνος Κόντος και Γιάννης Αναγνωστάκος-Χρήστος Μπακλώρης, αμφότεροι με Lancer EVO X, ενώ αναμένουμε να δούμε και τη συμμετοχή των Καρέλλη- Παναγιωτούνη με ένα Peugeot 208 VTI, και μάλιστα με την υποστήριξη της επίσημης ελληνικής αντιπροσωπείας. 
Στο «Ακρόπολις» θα συμμετάσχει για 44η φορά ο Χάρης Καλτσούνης με Opel Corsa, ενώ τον πρώτο του χωμάτινο αγώνα και μάλιστα... «Ακρόπολις» θα τρέξει και ο πρωταθλητής αναβάσεων στην κατηγορία Ε, Γιώργος Κεχαγιάς.
  • Για να δείτε αναλυτικά το ωράριο του SEAJETS Ράλι Ακρόπολις πατήστε ΕΔΩ 
  • Για να δείτε αναλυτικά τις συμμετοχές του SEAJETS Ράλι Ακρόπολις για το πρωτάθλημα ERC πατήστε ΕΔΩ
  • Για να δείτε αναλυτικά τις συμμετοχές του SEAJETS Ράλι Ακρόπολις για το Ελληνικό Πρωτάθλημα πατήστε ΕΔΩ
  • ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Πηγή
 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

petrosdiver

Προς ενημέρωσή σας, να δηλώσω ότι οι απόψεις των συντακτών του ιστολογίου, δεν συμπίπτουν αναγκαστικά με το περιεχόμενο των άρθρων που αναρτούνται. Η παρούσα ιστοσελίδα ακολουθεί απαρέγγλειτα τον Κώδικα δεοντολογίας των Blogger (ΕΔΩ). Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το petrosdiver ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει. Επίσης διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη και ελπίζω να ωφεληθήκατε από αυτό που διαβάσατε.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...