Την Πέμπτη 10 Μαΐου, ο βουλευτής Φωκίδας Ηλ. Κωστοπαναγιώτου πραγματοποίησε συνάντηση με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Παν. Θεοχάρη και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΕΣΣΤΥ κ. Γιώργο Αναγνωστόπουλο, με θέμα τις εξελίξεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της ευρύτερης περιοχής.
Μετά τα νέα δεδομένα που δημιουργήθηκαν, από τη χρήση του ηλεκτροδοτούμενου δικτύου σιδηροδρόμου στη περιοχή μας, ο βουλευτής Ηλ. Κωστοπαναγιώτου προσβλέποντας στην κατά το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων της περιοχής, έθεσε υπόψη των υπευθύνων του σιδηροδρόμου τις ακόλουθες εναλλακτικές λύσεις για την αποκατάσταση της σιδηροδρομικής επαφής των όμορων χωριών.
Παράλληλα, δεσμεύτηκαν ότι αυτή τη στιγμή θα διατηρηθούν τα σημερινά δρομολόγια λεωφορείων για την εξυπηρέτηση των χωριών μεταξύ Μπράλου-Τιθορέας, ενώ στο αμέσως επόμενο διάστημα θα προκριθεί μία από τις προτεινόμενες λύσεις.
Ο βουλευτής από πλευράς του τόνισε, της ζωτικής σημασίας συνέχιση της λειτουργίας της γραμμής, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, η οποία και θα συντελέσει στη μη απαξίωση της υποδομής και θα αποτρέψει επιπλέον τη σύληση των εγκαταστάσεών τους από τη Μαφία του μετάλλου.
Επίσης, ένας τέτοιος σχεδιασμός θα αποκαταστήσει την επικοινωνία των κατοίκων και των επισκεπτών των χωριών, ενώ παράλληλα θα συντελέσει στην προσέλκυση φίλων του σιδηροδρόμου, που θα ήθελαν να απολαύσουν την μοναδική διαδρομή στον ορεινό όγκο.
Και οι δύο πλευρές συμφώνησαν να υπάρξουν επιπλέον συναντήσεις στο αμέσως προσεχές διάστημα, για την επιτάχυνση της διαδικασίας και ολοκλήρωση μίας εκ των παραπάνω λύσεων προς όφελος των κατοίκων και επισκεπτών της Φωκίδας .
Μετά τα νέα δεδομένα που δημιουργήθηκαν, από τη χρήση του ηλεκτροδοτούμενου δικτύου σιδηροδρόμου στη περιοχή μας, ο βουλευτής Ηλ. Κωστοπαναγιώτου προσβλέποντας στην κατά το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων της περιοχής, έθεσε υπόψη των υπευθύνων του σιδηροδρόμου τις ακόλουθες εναλλακτικές λύσεις για την αποκατάσταση της σιδηροδρομικής επαφής των όμορων χωριών.
- Α) Να μπουν 3-4 δρομολόγια την ημέρα στο τμήμα Τιθορέα-Μπράλος-Τιθορέα με μία αυτοκινητάμαξα ΜΑΝ. ή
- Β) Να διέρχονται από το παλαιό δίκτυο οι παρακάτω τρεις αμαξοστοιχίες ημερησίως: 1510/11, 1522/21, 884/885. Και τα Σαββατοκύριακα η 31520/21
- Γ) Οπωσδήποτε πρέπει να παραμείνει η λεωφορειακή σύνδεση της περιοχής με την Τιθορέα. Μέχρι να εφαρμοστεί η Α ή Β λύση, η δρομολόγηση του λεωφορείου, παρά το ότι δεν εξυπηρετεί όπως ο σιδηρόδρομος, λειτουργεί επικουρικά και είναι απαραίτητο να συνεχίσει.
Παράλληλα, δεσμεύτηκαν ότι αυτή τη στιγμή θα διατηρηθούν τα σημερινά δρομολόγια λεωφορείων για την εξυπηρέτηση των χωριών μεταξύ Μπράλου-Τιθορέας, ενώ στο αμέσως επόμενο διάστημα θα προκριθεί μία από τις προτεινόμενες λύσεις.
Ο βουλευτής από πλευράς του τόνισε, της ζωτικής σημασίας συνέχιση της λειτουργίας της γραμμής, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, η οποία και θα συντελέσει στη μη απαξίωση της υποδομής και θα αποτρέψει επιπλέον τη σύληση των εγκαταστάσεών τους από τη Μαφία του μετάλλου.
Επίσης, ένας τέτοιος σχεδιασμός θα αποκαταστήσει την επικοινωνία των κατοίκων και των επισκεπτών των χωριών, ενώ παράλληλα θα συντελέσει στην προσέλκυση φίλων του σιδηροδρόμου, που θα ήθελαν να απολαύσουν την μοναδική διαδρομή στον ορεινό όγκο.
Και οι δύο πλευρές συμφώνησαν να υπάρξουν επιπλέον συναντήσεις στο αμέσως προσεχές διάστημα, για την επιτάχυνση της διαδικασίας και ολοκλήρωση μίας εκ των παραπάνω λύσεων προς όφελος των κατοίκων και επισκεπτών της Φωκίδας .
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου