Τώρα που έχει αρχίσει να διαρρέει ότι ειδικά τα αιολικά είναι. όνομα και πράγμα. μΑΠΕΣ (καταπληκτικός όρος του Απ.Ευ. για τις μεταβλητές ΑΠΕ Συστήματος)
το λόμπυ των ΑΠΕτεώνων έχει σπεύσει να βελτιώσει το παραμύθι του με
μελλοντολογικές ιστορίες για ζμαρτ γκριντς (smart grids ή έξυπνα δίκτυα)
με πληροφόρηση για το τι καταναλώνουμε, "διαχείριση της ζήτησης".
αποθήκευση ρεύματος σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα και ένα σωρό άλλες πατέντες είτε από τις μπρoσούρες μάρκετινγ της Siemens ή από όποιο παράρτημα της WWF ασχολείται με το θέμα, ή για τους οπαδούς της ψευδαίσθησης της αντικειμενικής ενημέρωσης, από την Wikipedia (για ένα άρθρο τόσο ακαταλαβίστικο που η ίδια η Wikipedia λέει ότι θέλει ...μάζεμα. Και φυσικά από διαφημιστικό του ΥΠΕΝ των ΗΠΑ! Όπου οι φράσεις-κλειδιά (για αυτούς που βαριούνται να διαβάζουν, δηλαδή το 99,9% του πληθυσμού) είναι:
Εάν ή όταν, με όποιο πρόσθετο κόστος μάθει ο διαχειριστής του δικτύου, πότε θα ανάβετε την τοστιέρα, ή τον ηλεκτρικό θερμοσίφωνα, θα μπορεί ανάλογα με την τότε διαθεσιμότητα ρεύματος και το κόστος της, είτε να σας κόβει το ρεύμα, ή αν είστε σε πολιτισμένη χώρα να σας προειδοποιεί ότι θα πληρώνετε είτε 10 λεπτά την κιλοβατώρα, είτε 100. Σήμερα, οι Βούλγαροι πληρώνουν 9,8 λεπτά, οι Δανοί 31,3 και οι Έλληνες 18,7. Έτσι, για μια γεύση, πριν τα "έξυπνα δίκτυα". Πολλαπλασιάστε επί 2, για αρχή. Όλοι αυτοί οι μετρητές, οι υπολογιστές και η διαχείριση της πληροφορίας δεν θα είναι δωρεάν. Και, σε αντίθεση με το διαδίκτυο, που θέλετε να να χρησιμοποιείτε, δεν σας το επιβάλλουν, τα έξυπνα δίκτυα θα είναι υποχρεωτικά. Κάθε χώρα θα έχει τον Σταθάκη της.
"Διαχείριση ζήτησης" είναι νεολογισμός, newspeak" για περικοπή της ζήτησης όταν το θέλει ο διαχειριστής του δικτύου. "Διαχείριση ζήτησης" ήταν όταν η ΔΕΗ μάς έλεγε "μην ανάβετε τα κλιματιστικά 1-3 το μεσημέρι και 8-9 το βράδυ". Τώρα δεν το λέει πια επειδή ο κόσμος δεν έχει λεφτά να ανάβει κλιματιστικά και η ΔΕΗ σιγά σιγά ...σβήνει. Στο μέλλον, "διαχείριση ζήτησης" θα είναι όταν δεν θα μπορείτε να έχετε πάντα ρεύμα, ή ρεύμα για όλες τις χρήσεις, είτε εθελοντικά, είτε με το ζόρι. Ο greeklignite είχε μεταφέρει ότι "το 2020 θα έχουμε ΑΠΕ, αλλά, το βράδυ, ΔΕΝ θα έχουμε ρεύμα: το λέει και ο ΑΔΜΗΕ"! Αυτή θα είναι η διαχείριση ζήτησης.
Θα έχετε ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Τα πιο απλά θα κοστίζουν περί τα €5.000-€10.000 παραπάνω. Με επιδοτήσεις σε πλούσιες χώρες, με καταναγκασμό με κόλπα δακτυλίων και τελών κυκλοφορίας σε πιο φτωχές. Και αυτό που δεν θα σας πουν, είναι ότι θα χάνουν την αξία τους τάκα-τάκα, αφού η διάρκεια ζωής της μπαταρίας τους θα είναι λίγα χρόνια και κανείς δεν ξέρει πότε θα θέλετε περιελίξεις στα μοτέρ. Με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα υπάρξουν, "διαχείριση ζήτησης" θα είναι μερικοί χρήστες να περιμένουν να έχει φυσήξει, ή να έχει ήλιο για να πάνε βόλτα με το αυτοκίνητο. Η ψευδαίσθηση της κατά βούληση αυτοκίνησης θα γίνει δυναμική αντίσταση για απόρριψη ρεύματος για το οποίο δεν θα υπάρχει άλλος τρόπος ενσωμάτωσης. Ναι, η ENEL προσπαθεί να πουλήσει τέτοια προγράμματα... Στην Αμερική.
Και αυτά τα "θα" ήδη χρησιμοποιούνται από φυτευτούς μακάκους που ή τα πιστεύουν επειδή ο κανακάρης τους σπουδάζει κάτι σχετικό, ή επειδή έτσι τους είπαν να λένε. Για να πείσουν βασικά άσχετους, ότι τα αιολικά δεν είναι άχρηστα! "Να, ορίστε, λύθηκε το πρόβλημα"! Μην αντιδράτε, βάλτε τώρα αιολικά, πληρώστε τώρα, τώρα δεν θα έχετε πάντα ρεύμα, και σε 10 χρόνια δεν θα έχετε ρεύμα, αλλά τότε θα είναι "έξυπνο".
'Όχι, δεν μπορεί να τα βάλει κανείς με τους μακάκους. Οι μακάκοι είναι πονηρά ζώα. Και πεινάνε.
Και δεν θα βρεθεί ένας σοβαρός να πει: "Όταν υπάρξει αυτή η εξυπνάδα, και όταν έχει πέσει το κόστος της, ελάτε τότε να μας πείτε για αιολικά. Βάζουμε αιολικά για να τα εξάγουν οι Γερμανοί. Θα τα κάνουμε έξυπνα, σε 10 χρόνια, για να μάς βάλλουν κι άλλα, πιο έξυπνα, σε 10-20 χρόνια. Όσο υπάρχουν Γερμανοί και όσο υπάρχουν μακάκοι.
αποθήκευση ρεύματος σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα και ένα σωρό άλλες πατέντες είτε από τις μπρoσούρες μάρκετινγ της Siemens ή από όποιο παράρτημα της WWF ασχολείται με το θέμα, ή για τους οπαδούς της ψευδαίσθησης της αντικειμενικής ενημέρωσης, από την Wikipedia (για ένα άρθρο τόσο ακαταλαβίστικο που η ίδια η Wikipedia λέει ότι θέλει ...μάζεμα. Και φυσικά από διαφημιστικό του ΥΠΕΝ των ΗΠΑ! Όπου οι φράσεις-κλειδιά (για αυτούς που βαριούνται να διαβάζουν, δηλαδή το 99,9% του πληθυσμού) είναι:
- θα ενσωματωθούν έτσι πολλά αιολικά
- θα έχει πληροφόρηση (με έξυπνους μετρητές που στέλνουν πίσω πληροφορίες)
- θα υπάρχει διαχείριση ζήτησης (θα σας κόβει κάποιος άλλος το ρεύμα όταν χρειάζεται, με το ζόρι, ή με κίνητρα ή με ποινές)
- θα φορτίζετε τα ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο όταν δεν μπορεί να ενσωματωθεί αλλιώς το κουτουρού αιολικό ρεύμα
- θα συμβούν όλα αυτά στην διάρκεια της επόμενης δεκαετίας (λέει το άρθρο που δεν έχει ημερομηνία, όχι σύνηθες σε άρθρα από τις ΗΠΑ!)
Εάν ή όταν, με όποιο πρόσθετο κόστος μάθει ο διαχειριστής του δικτύου, πότε θα ανάβετε την τοστιέρα, ή τον ηλεκτρικό θερμοσίφωνα, θα μπορεί ανάλογα με την τότε διαθεσιμότητα ρεύματος και το κόστος της, είτε να σας κόβει το ρεύμα, ή αν είστε σε πολιτισμένη χώρα να σας προειδοποιεί ότι θα πληρώνετε είτε 10 λεπτά την κιλοβατώρα, είτε 100. Σήμερα, οι Βούλγαροι πληρώνουν 9,8 λεπτά, οι Δανοί 31,3 και οι Έλληνες 18,7. Έτσι, για μια γεύση, πριν τα "έξυπνα δίκτυα". Πολλαπλασιάστε επί 2, για αρχή. Όλοι αυτοί οι μετρητές, οι υπολογιστές και η διαχείριση της πληροφορίας δεν θα είναι δωρεάν. Και, σε αντίθεση με το διαδίκτυο, που θέλετε να να χρησιμοποιείτε, δεν σας το επιβάλλουν, τα έξυπνα δίκτυα θα είναι υποχρεωτικά. Κάθε χώρα θα έχει τον Σταθάκη της.
"Διαχείριση ζήτησης" είναι νεολογισμός, newspeak" για περικοπή της ζήτησης όταν το θέλει ο διαχειριστής του δικτύου. "Διαχείριση ζήτησης" ήταν όταν η ΔΕΗ μάς έλεγε "μην ανάβετε τα κλιματιστικά 1-3 το μεσημέρι και 8-9 το βράδυ". Τώρα δεν το λέει πια επειδή ο κόσμος δεν έχει λεφτά να ανάβει κλιματιστικά και η ΔΕΗ σιγά σιγά ...σβήνει. Στο μέλλον, "διαχείριση ζήτησης" θα είναι όταν δεν θα μπορείτε να έχετε πάντα ρεύμα, ή ρεύμα για όλες τις χρήσεις, είτε εθελοντικά, είτε με το ζόρι. Ο greeklignite είχε μεταφέρει ότι "το 2020 θα έχουμε ΑΠΕ, αλλά, το βράδυ, ΔΕΝ θα έχουμε ρεύμα: το λέει και ο ΑΔΜΗΕ"! Αυτή θα είναι η διαχείριση ζήτησης.
Θα έχετε ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Τα πιο απλά θα κοστίζουν περί τα €5.000-€10.000 παραπάνω. Με επιδοτήσεις σε πλούσιες χώρες, με καταναγκασμό με κόλπα δακτυλίων και τελών κυκλοφορίας σε πιο φτωχές. Και αυτό που δεν θα σας πουν, είναι ότι θα χάνουν την αξία τους τάκα-τάκα, αφού η διάρκεια ζωής της μπαταρίας τους θα είναι λίγα χρόνια και κανείς δεν ξέρει πότε θα θέλετε περιελίξεις στα μοτέρ. Με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα υπάρξουν, "διαχείριση ζήτησης" θα είναι μερικοί χρήστες να περιμένουν να έχει φυσήξει, ή να έχει ήλιο για να πάνε βόλτα με το αυτοκίνητο. Η ψευδαίσθηση της κατά βούληση αυτοκίνησης θα γίνει δυναμική αντίσταση για απόρριψη ρεύματος για το οποίο δεν θα υπάρχει άλλος τρόπος ενσωμάτωσης. Ναι, η ENEL προσπαθεί να πουλήσει τέτοια προγράμματα... Στην Αμερική.
Και αυτά τα "θα" ήδη χρησιμοποιούνται από φυτευτούς μακάκους που ή τα πιστεύουν επειδή ο κανακάρης τους σπουδάζει κάτι σχετικό, ή επειδή έτσι τους είπαν να λένε. Για να πείσουν βασικά άσχετους, ότι τα αιολικά δεν είναι άχρηστα! "Να, ορίστε, λύθηκε το πρόβλημα"! Μην αντιδράτε, βάλτε τώρα αιολικά, πληρώστε τώρα, τώρα δεν θα έχετε πάντα ρεύμα, και σε 10 χρόνια δεν θα έχετε ρεύμα, αλλά τότε θα είναι "έξυπνο".
'Όχι, δεν μπορεί να τα βάλει κανείς με τους μακάκους. Οι μακάκοι είναι πονηρά ζώα. Και πεινάνε.
Και δεν θα βρεθεί ένας σοβαρός να πει: "Όταν υπάρξει αυτή η εξυπνάδα, και όταν έχει πέσει το κόστος της, ελάτε τότε να μας πείτε για αιολικά. Βάζουμε αιολικά για να τα εξάγουν οι Γερμανοί. Θα τα κάνουμε έξυπνα, σε 10 χρόνια, για να μάς βάλλουν κι άλλα, πιο έξυπνα, σε 10-20 χρόνια. Όσο υπάρχουν Γερμανοί και όσο υπάρχουν μακάκοι.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου