Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Βιομηχανία τεχνητών πλεονασμάτων εκπαιδευτικών σε όλη τη χώρα.

Βιομηχανία "κατασκευής" τεχνητών πλεονασμάτων εκπαιδευτικών έχουν γίνει οι περισσότερες Διευθύνσεις εκπαίδευσης (προφανώς με τις οδηγίες των Περιφερειαρχών και του Υπουργείου Παιδείας) σύμφωνα με καταγγελίες που έρχονται στην alfavita.gr.

Με τα μέχρι τώρα στοιχεία υπάρχει η εκτίμηση ότι περίπου 3.000 καθηγητές διαφόρων ειδικοτήτων βρίσκονται χωρίς ωράριο στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ ως αποτέλεσμα της επιχείρησης κατασκευής πλεονάζοντος προσωπικού.

Προφανώς βρισκόμαστε μπροστά στη δημιουργία νέας δεξαμενής πλεοναζόντων για να εξπηρετηθούν τα σχέδια του νέου κύματος διαθεσιμοτήτων και απολύσεων. Δεν είναι καθόλου τυχαία η κυνική δήλωση (Έθνος της Κυριακής 6/10/2013) του αρμόδιου Υπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για 15.000 απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων μέσα στο χρόνο που έρχεται, πέρα από τις 12.500 διαθεσιμότητες που "τρέχουν" μέσα στο 2013. Είναι φανερό πως προετοιμάζεται η εκπαίδευση να συνεισφέρει στις νέες ανθρωποθυσίες με το δικό της αίμα.

Μετά τη Σάμο ενδεικτική είναι η κατάσταση που διαμορφώνεται στη Δ΄ Διεύθυνση Β/βάθμιας εκπαίδευσης Αθήνας, σύμφωνα με καταγγελία των αιρετών του ΠΥΣΔΕ.

Ενημερωση- Καταγγελία των αιρετών Δ΄ ΔΕ Αθήνας
Βιομηχανία τεχνητών πλεονασμάτων
Συνάδελφοι – συναδέλφισσες 
Ο Σεπτέμβρης βρήκε τα σχολεία με μια πρωτοφανή δεξαμενή τεχνητών πλεονασμάτων τα οποία προέκυψαν από την αύξηση του ωραρίου, το στοίβαγμα των μαθητών μέσα σε πολυπληθή τμήματα, τις συγχωνεύσεις των κατευθύνσεων, τη διάλυση των εκπαιδευτικών υποστηρικτικών δομών, την υποχρέωση των αδυνατούντων συναδέλφων να μπουν στην τάξη με πλήρες ωράριο, την κατά προτεραιότητα υποχρεωτική κάλυψη του ωραρίου διευθυντών και υποδιευθυντών. 
Όταν άρχισε στο ΠΥΣΔΕ η διαδικασία τοποθέτησης των συναδέλφων σε λειτουργικά κενά, η Διευθύντρια δήλωσε ότι προτεραιότητα της διοίκησης ήταν να ικανοποιηθούν οι ανάγκες της πρωτοβάθμιας – με τη διάθεση ανάλογου αριθμού συναδέλφων – και η επίσπευση της διευθέτησης του προσωπικού, όπου υπήρχαν πολλά πλεονάσματα, ώστε να στείλει τους πλεονάζοντες σε άλλα ΠΥΣΔΕ. Η μόνη λύση που έβλεπε – και συνεχίζει να βλέπει – η Διευθύντρια για τους συναδέλφους που τεχνητά πλεονάζουν είναι να τους διώξει εκτός ΠΥΣΔΕ.

Έτσι, χωρίς να λαμβάνεται καμία πρόνοια για τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων και των υποστηρικτικών δομών, η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ 
α) διέθεσε συναδέλφους στην α/βάθμια, αρκετούς χωρίς αίτηση και μάλιστα – σε κάποιους κλάδους – περισσότερους απ’ όσους ζητούσε η α/βάθμια της Δ΄ Αθήνας. Σε σχετική ερώτησή μας η Διευθύντρια απάντησε “έχουν κενά να τους πάνε και αλλού”. 
β) τοποθετεί συναδέλφους σε τρία, τέσσερα ή και περισσότερα σχολεία για συμπλήρωση του πλήρους ωραρίου τους. Κατασκευάζουν έτσι αερομεταφερόμενους καθηγητές - φαντάσματα και ακυρώνουν το παιδαγωγικό και διδακτικό τους έργο. Παρά το ότι υπάρχει πλεονάζον προσωπικό διαλύουν ακόμη και την τυπικά εύρυθμη λειτουργία των σχολείων που θα αδυνατούν να συντάξουν ωρολόγια προγράμματα. 
Το υπουργείο με την έκδοση αλληλοαναιρούμενων εγκυκλίων (αναθέσεις, ερευνητικές εργασίες, συνδιδασκαλίες πληροφορικής) ένα μήνα μετά την έναρξη του σχολικού έτους επιβεβαιώνει ότι δεν έχει καμία εκπαιδευτική πολιτική και εξυπηρετεί αποκλειστικά την λογική των αριθμών. Σε αγαστή σύμπνοια με την κεντρική διοίκηση, η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ με αλλοπρόσαλλες και αυθαίρετες παλινωδίες προχωρά σε τοποθετήσεις και επανατοποθετήσεις, αποδοχή β' αναθέσεων και ακύρωσή τους, διαθέσεις στην πρωτοβάθμια και ανάκλησή τους, επιδεινώνοντας την εργασιακή ανασφάλεια και παίζοντας ουσιαστικά με τις ζωές των ανθρώπων. 
Και ενώ τα πλεονάσματα ξεπερνάνε τον αριθμό των 150 συναδέλφων από όλους σχεδόν τους κλάδους, η Διευθύντρια όχι μόνο επιμένει στα πληθωρικά τμήματα και κλείνει ακόμη και τώρα κατευθύνσεις αλλά αρνείται να εφαρμόσει νόμους και εγκυκλίους για στελέχωση βιβλιοθηκών και ανάπτυξη τμημάτων στα οποία φοιτούν μαθητές με μαθησιακές ανάγκες. 
Μέσα σε όλο αυτό το πλαίσιο δηλώσαμε ότι δεν αποδεχόμαστε αυτές τις τοποθετήσεις, καθώς οι πραγματικές ανάγκες των σχολείων είναι πολύ περισσότερες από αυτές που αποτυπώνονται στα συγκεκριμένα κενά ή τεχνητά πλεονάσματα. Καταγγέλλουμε την όλη διαδικασία και παραμένουμε στις συνεδριάσεις του ΠΥΣΔΕ μόνο για έλεγχο και για τις ενστάσεις των συναδέλφων. 
Συναδελφισσες-συνάδελφοι 
Το σχέδιό τους περιλαμβάνει το «διαίρει και βασίλευε». Δεν πρέπει να τους αφήσουμε να μας οδηγήσουν σε εμφύλιο ανάμεσα σε κλάδους – ειδικότητες – ανθρωποφαγία μεταξύ μας. 
Συσπειρωνόμαστε σαν σύλλογοι ανά σχολείο, συσπειρωνόμαστε γύρω από τις ΕΛΜΕ μας και οργανωνόμαστε ενωμένοι να αποτρέψουμε αγωνιστικά το ξήλωμα των δικαιωμάτων μας. 
Τα πράγματα είναι μαχητά. 
Καλούμε τις ΕΛΜΕ να αναλάβουν πρωτοβουλίες, ώστε όλοι μαζί να αποτρέψουμε τα εργασιοκτόνα σχέδιά τους. 
6 - 10 – 2013 
Οι αιρετοί στο ΠΥΣΔΕ Δ΄ ΔΕ Αθήνας
Φανή Πύρζα -Μαρία Δανιήλ
τηλ. 6944530079
τηλ. 6974109660
alfavita.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

petrosdiver

Προς ενημέρωσή σας, να δηλώσω ότι οι απόψεις των συντακτών του ιστολογίου, δεν συμπίπτουν αναγκαστικά με το περιεχόμενο των άρθρων που αναρτούνται. Η παρούσα ιστοσελίδα ακολουθεί απαρέγγλειτα τον Κώδικα δεοντολογίας των Blogger (ΕΔΩ). Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το petrosdiver ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει. Επίσης διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη και ελπίζω να ωφεληθήκατε από αυτό που διαβάσατε.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...