Δειτε πως μια πολυεθνικη μετετρεψε τη μορφη ενος Αγιου σε εμπορικό σύμβολο με μονο στοχο να αυξησει τις πωλησεις της την χειμωνιατικη σεζόν που ο κοσμος επινε λιγοτερα αναψυκτικά.
Όλα ξεκίνησαν στις αρχές της δεκαετίας του 1930, όταν η Coca-Cola περνούσε μια ιδιαιτέρως ανθηρή περίοδο πωλήσεων και έψαχνε νέους τρόπους για να αυξήσει την απήχηση του προϊόντος της κατά τους νεκρούς χειμερινούς μήνες, την εποχή δηλαδή που καταποντίζονταν οι πωλήσεις του αναψυκτικού.
Ο εικονογράφος Sundblom της έφτιαξε τις μνημειώδεις μακέτες για τις έντυπες χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις της, γεννώντας ένα σύμβολο που ερχόταν ολοταχώς για να μείνει, τον Άγιο Βασίλη.
Με αυτο τον τροπο τον μετέτρεψε από θρησκευτικό σύμβολο σε κοσμικό καταναλωτικό πρότυπο, το οποίο υπήρχε πια για να προωθεί το αναψυκτικό.
Ο Άγιος Βασίλης εκτόξευσε πράγματι τις πωλήσεις του αναψυκτικού κατά τους νωθρούς επιχειρηματικά χειμερινούς μήνες και παραμένει διαχρονικά ένας θρίαμβος του μάρκετινγκ, καθώς η νέα ομάδα-στόχος, τα παιδιά, λάτρεψαν τόσο τον γενναιόδωρο άγιο όσο και το προϊόν που τον ενσωμάτωσε στη διαφημιστική του εκστρατεία.
Μιλάμε εξάλλου για μια εποχή πριν από την έλευση της τηλεόρασης και του έγχρωμου κινηματογράφου, η κατακόκκινη και χτυπητή εικόνα του Άγιου Βασίλη της Coca-Cola που φιγούραρε λοιπόν παντού, από γιγαντοαφίσες και περιοδικά μέχρι και εμπορικά καταστήματα, προξενούσε τεράστια εντύπωση στο κοινό και παρέμενε η πρωταρχική πηγή επαφής με τον καλοσυνάτο Άγιο.
Όλα ξεκίνησαν στις αρχές της δεκαετίας του 1930, όταν η Coca-Cola περνούσε μια ιδιαιτέρως ανθηρή περίοδο πωλήσεων και έψαχνε νέους τρόπους για να αυξήσει την απήχηση του προϊόντος της κατά τους νεκρούς χειμερινούς μήνες, την εποχή δηλαδή που καταποντίζονταν οι πωλήσεις του αναψυκτικού.
Ο εικονογράφος Sundblom της έφτιαξε τις μνημειώδεις μακέτες για τις έντυπες χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις της, γεννώντας ένα σύμβολο που ερχόταν ολοταχώς για να μείνει, τον Άγιο Βασίλη.
Με αυτο τον τροπο τον μετέτρεψε από θρησκευτικό σύμβολο σε κοσμικό καταναλωτικό πρότυπο, το οποίο υπήρχε πια για να προωθεί το αναψυκτικό.
Ο Άγιος Βασίλης εκτόξευσε πράγματι τις πωλήσεις του αναψυκτικού κατά τους νωθρούς επιχειρηματικά χειμερινούς μήνες και παραμένει διαχρονικά ένας θρίαμβος του μάρκετινγκ, καθώς η νέα ομάδα-στόχος, τα παιδιά, λάτρεψαν τόσο τον γενναιόδωρο άγιο όσο και το προϊόν που τον ενσωμάτωσε στη διαφημιστική του εκστρατεία.
Μιλάμε εξάλλου για μια εποχή πριν από την έλευση της τηλεόρασης και του έγχρωμου κινηματογράφου, η κατακόκκινη και χτυπητή εικόνα του Άγιου Βασίλη της Coca-Cola που φιγούραρε λοιπόν παντού, από γιγαντοαφίσες και περιοδικά μέχρι και εμπορικά καταστήματα, προξενούσε τεράστια εντύπωση στο κοινό και παρέμενε η πρωταρχική πηγή επαφής με τον καλοσυνάτο Άγιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου