Στην εγκληματική μείωση προσωπικού και μείωση των μισθών της ΕΑΒ με ταυτόχρονο πάγωμα των προσλήψεων, έιχε προχωρήσει το δίδυμο Παπανδρέου-Παπακωνσταντινου, ώστε να μην μπορεί να ανταπεξέλθει στις παραγγελίες και να μπει ιδιώτης. Και ενω δεν μπορούσαν να γίνουν πλέον προσλήψεις στην ΕΑΒ, βρέθηκε ιδιώτης μέλος του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ να ενοικιάζει υπαλλήλους , με σκοπό να αποκτήσουν τεχνογνωσία απο την ΕΑΒ που ειχε σκοπό να «επενδύσει» αργότερα!
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΜΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΕ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΟΥΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΤΙΑ
Οι τεχνικοί των αεροσκαφών δεν ειναι κατι που βάζεις αγγελία «ζητειται τεχνικός για F-16» και τους βρίσκεις και γι αυτο η ΕΑΒ εχει τεχνογνωσία που αντίπαλες εταιρίες δινουν 10πλασιους μισθούς για να Ηνωμένων πάρουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
«Ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών έχει υποχρέωση να τοποθετηθεί επίσημα και να καταθέσει τα πραγματικά στοιχεία που αφορούν τις δυνατότητες αεροπυρόσβεσης της χώρας, και να εναντιωθεί σε οποιον προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τις συνθήκες και την καταστροφή για πολιτικό και οποιοδήποτε άλλο όφελος. Η πολιτική στα αποκαΐδια είναι ανήθικη από όποια μορφή και να εξεταστεί και ο επίσημος Σύλλογος που εκπροσωπεί τους Μηχανικούς που είναι επιφορτισμένοι με την βαριά συντήρηση των πτητικών μέσων της Πολεμικής Αεροπορίας της πατρίδας δεν θα παρέχει κανενός επιπέδου κάλυψη σε τέτοιες πρακτικές.
Μέσω της παρούσης ανακοίνωσης, διαψεύδεται με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο, ότι εντός των εγκαταστάσεων της ΕΑΒ, βρίσκεται παροπλισμένος μεγάλος αριθμός πτητικών μέσων πυροσβεστικών αεροσκαφών Canadair. Συγκεκριμένα, στα ρεπορτάζ των ιδιωτικών ΜΜΕ ανέφεραν ψευδώς και εσφαλμένως ότι βρίσκονται έξι αεροσκάφη σε μη πτητική κατάσταση, διαστρεβλόνοντας την πραγματική εικόνα της αυξημένης ετοιμότητας και έγκαιρης παράδοσης του συνόλου του στόλου από το προσωπικό της ΕΑΒ που επιφορτίζεται με την βαριά συντήρηση του σε ετήσια βάση. Τα δύο (2) αεροσκάφη που παρέμειναν στο υπόστεγο έμειναν μετά από απαίτηση της Πολεμικής Αεροπορίας και αυτό ήταν γνωστό σε όλα τα κλιμάκια και στην πολιτική ηγεσία.
Θα πρέπει να γνωρίζει ολόκληρη η Ελληνική κοινωνία, οτι ο στόλος της αεροπυρόσβεσης της πατρίδας συντηρείται κάθε χρόνο, από απόλυτα έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό στην ΕΑΒ, έτσι ώστε το σύνολο των πτητικών μέσων να είναι διαθέσιμο κατά την θερινή επικύνδυνη περίοδο για να επιτελέσουν το έργο τους στο ακέραιο. Οι εργασίες που απαιτούνται επιτελούνται στον μέγιστο βαθμό έτσι ώστε η παλαιότητα των μέσων να μην αποτελεί εμπόδιο στις δύσκολες επιχειρήσεις.
Η Ελληνική κοινωνία θα πρέπει επίσης να γνωρίζει τα ανυπέρβλητα εμπόδια που αντιμετωπίζονται κάθε χρόνο ώστε να είναι έτοιμος αυτός ο στόλος:
Σηκώνει ανάστημα και υψώνει τείχος και αντιτίθεται σε όλους αυτούς που κάνουν ανήθικη πολιτική και σπεκουλάρισμα πάνω στα αποκαΐδια, και διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα.
Αντιπαραβάλει την πραγματικότητα με στοιχεία απέναντι σε κάθε αυτόκλητο «ειδικό» που εκφέρει την άποψη των χορηγών των προσωπικών του συμφερόντων.
Ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών θα είναι πάντα στις επάλξεις για την προάσπιση των ιδανικών της πατρίδας και θα μάχεται για την αναγνώριση του μόχθου και των θυσιών των συναδέλφων μας».
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΜΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΕ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΟΥΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΤΙΑ
Οι τεχνικοί των αεροσκαφών δεν ειναι κατι που βάζεις αγγελία «ζητειται τεχνικός για F-16» και τους βρίσκεις και γι αυτο η ΕΑΒ εχει τεχνογνωσία που αντίπαλες εταιρίες δινουν 10πλασιους μισθούς για να Ηνωμένων πάρουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
«Ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών έχει υποχρέωση να τοποθετηθεί επίσημα και να καταθέσει τα πραγματικά στοιχεία που αφορούν τις δυνατότητες αεροπυρόσβεσης της χώρας, και να εναντιωθεί σε οποιον προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τις συνθήκες και την καταστροφή για πολιτικό και οποιοδήποτε άλλο όφελος. Η πολιτική στα αποκαΐδια είναι ανήθικη από όποια μορφή και να εξεταστεί και ο επίσημος Σύλλογος που εκπροσωπεί τους Μηχανικούς που είναι επιφορτισμένοι με την βαριά συντήρηση των πτητικών μέσων της Πολεμικής Αεροπορίας της πατρίδας δεν θα παρέχει κανενός επιπέδου κάλυψη σε τέτοιες πρακτικές.
Μέσω της παρούσης ανακοίνωσης, διαψεύδεται με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο, ότι εντός των εγκαταστάσεων της ΕΑΒ, βρίσκεται παροπλισμένος μεγάλος αριθμός πτητικών μέσων πυροσβεστικών αεροσκαφών Canadair. Συγκεκριμένα, στα ρεπορτάζ των ιδιωτικών ΜΜΕ ανέφεραν ψευδώς και εσφαλμένως ότι βρίσκονται έξι αεροσκάφη σε μη πτητική κατάσταση, διαστρεβλόνοντας την πραγματική εικόνα της αυξημένης ετοιμότητας και έγκαιρης παράδοσης του συνόλου του στόλου από το προσωπικό της ΕΑΒ που επιφορτίζεται με την βαριά συντήρηση του σε ετήσια βάση. Τα δύο (2) αεροσκάφη που παρέμειναν στο υπόστεγο έμειναν μετά από απαίτηση της Πολεμικής Αεροπορίας και αυτό ήταν γνωστό σε όλα τα κλιμάκια και στην πολιτική ηγεσία.
Θα πρέπει να γνωρίζει ολόκληρη η Ελληνική κοινωνία, οτι ο στόλος της αεροπυρόσβεσης της πατρίδας συντηρείται κάθε χρόνο, από απόλυτα έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό στην ΕΑΒ, έτσι ώστε το σύνολο των πτητικών μέσων να είναι διαθέσιμο κατά την θερινή επικύνδυνη περίοδο για να επιτελέσουν το έργο τους στο ακέραιο. Οι εργασίες που απαιτούνται επιτελούνται στον μέγιστο βαθμό έτσι ώστε η παλαιότητα των μέσων να μην αποτελεί εμπόδιο στις δύσκολες επιχειρήσεις.
Η Ελληνική κοινωνία θα πρέπει επίσης να γνωρίζει τα ανυπέρβλητα εμπόδια που αντιμετωπίζονται κάθε χρόνο ώστε να είναι έτοιμος αυτός ο στόλος:
- 1. Οι μνημονιακές κυβερνητικές αποφάσεις οδήγησαν σε αυξημένη μείωση του έμπειρου προσωπικού που είναι επιφορτισμένο με τη βαριά συντήρηση των αεροσκαφών Canadair. Από πενήντα (50) έμπειρους Μηχανικούς που ήταν επιφορτισμένοι με τις απαραίτητες πιστοποιήσεις, τώρα εργάζονται μόνο δεκαεννιά (19).
- 2. Οι δεκαεννιά έμπειροι, πιστοποιημένοι Μηχανικοί Αεροσκαφών που απέμειναν, έχουν να αντιμετωπίσουν τις αυξημένες φθορές λόγω περεταίρω παλαιότητας των συγκεκριμένων τύπων αεροσκαφών.
- 3. Οι δεκαεννια έμπειροι, πιστοποιημένοι Μηχανικοί Αεροσκαφών που απέμειναν, συντηρούν επίσης δυο (2) εναέρια μέσα Canadair 415, της Πολεμικής Αεροπορίας του Μαρόκου.
- 4. Οι δεκαεννια έμπειροι, πιστοποιημένοι Μηχανικοί Αεροσκαφών έχουν μείωση αποδοχών, άνω του 50% των ετήσιων αποδοχών τους, γιατί οι πολιτικές ηγεσίες τους αναγνώριζαν ως «δημοσίους υπαλλήλους».
- 5.Οι δεκαεννια έμπειροι πιστοποιημένοι Μηχανικοί Αεροσκαφών προβλέπεται να μειωθούν ακόμα περισσότερο, γιατί αποτελούν ήδη «μήλον της έριδος» για πολλούς διεθνείς αεροπορικούς κολοσσούς που ήδη προσφέρουν το μνημονιακό μισθολόγιο τους επί πέντε (τουλάχιστον), με συνθήκες απείρως ευκολότερες και την αναγνώριση και τον σεβασμό που δεν έχουν από πολιτικές και εργασιακές ηγεσίες.
- 6.Οι μνημονιακές κυβερνητικές αποφάσεις οδήγησαν στην έλλειψη ρευ στότητας την εταιρία και αυτό έχει άμεσο αντίκτυπο στην παροχή ανταλλακτικών, στις τεράστιες καθυστερήσεις, που έχουν αντίκτυπο στον προγραμματισμό παραδόσεων. Παρόλα αυτά, οι παραδόσεις έγιναν όπως ήταν προγραμματισμένες και στην ώρα τους.
Σηκώνει ανάστημα και υψώνει τείχος και αντιτίθεται σε όλους αυτούς που κάνουν ανήθικη πολιτική και σπεκουλάρισμα πάνω στα αποκαΐδια, και διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα.
Αντιπαραβάλει την πραγματικότητα με στοιχεία απέναντι σε κάθε αυτόκλητο «ειδικό» που εκφέρει την άποψη των χορηγών των προσωπικών του συμφερόντων.
Ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών θα είναι πάντα στις επάλξεις για την προάσπιση των ιδανικών της πατρίδας και θα μάχεται για την αναγνώριση του μόχθου και των θυσιών των συναδέλφων μας».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου