Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2017

Μόλυνση Σαρωνικός: Αυτός είναι ο πλοιοκτήτης της περιβαλλοντικής καταστροφής

Το πλοίο που προκάλεσε τη μεγαλύτερη οικολογική καταστροφή στην Αττική - μετά την μεγάλη πυρκαγιά της Πάρνηθας - και έχει γεμίσει μαζούτ την Σαλαμίνα και όλο το παραλιακό μέτωπο από τον Περαιά μέχρι τη Γλυφάδα ήταν το ένα από τα τρία του μικρού στόλου της εταιρείας FOS, και ήταν του 1972 (τα άλλα δύο είναι του 1970 και 1976).Ο λόγος για το Αγια Ζώνη ΙΙ της εταιρείας FOS Petroleum
Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας που εδώ και μέρες είναι... άφαντος ονομάζεται Θεόδωρος Κουντούρης.

Από την πλευρά της εταιρείας δεν υπάρχει καμία απολύτως ενημέρωση ούτε για τα αίτια της βύθισης, ούτε βεβαίως για την πορεία της αποκατάστασης της ρύπανσης.
Αξίζει επίσης να σημειώσουμε ότι κανείς εκ των υπευθύνων δεν βρίσκεται υπό κράτηση. Είναι όλοι ελεύθεροι!!!
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ
Σύμφωνα με το "βιογραφικό" της εταιρείας, που επίσης βρίσκουμε στην ιστοσελίδα της, η FOS Petroleum "είναι μια ελληνική ανώνυμη εταιρεία που δραστηριοποιείται στην επιχείρηση ανεφοδιασμού ναυτιλιακών καυσίμων. Ενεργούμε ως o φυσικός προμηθευτής καυσίμων πλοίων και σε πλήρη συντονισμό με τις τρεις πλοιοκτήτριες εταιρίες υπό την επωνυμία «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ», αποτελούμε ένα ολοκληρωμένο πάροχο ποιοτικών υπηρεσιών που καλύπτει όλες τις ανάγκες των πελατών μας. Η πλούσια εμπειρία μας ξεκινά από το 1990, όταν μέσω των πλοιοκτητριών εταιρειών μας, ενεργούσαμε ως μεταφορείς για την προμήθεια ναυτιλιακών καυσίμων και εξυπηρετούσαμε κυρίως τη δυτική ακτή της Αττικής και την Κρήτη".
Ο Θέοδωρος Κουντούρης ήταν παράγοντας της τοπικής κοινωνίας του Περάματος - που βρίσκεται και η εταιρεία του. Μάλιστα είχε διατελέσει και πρόεδρος της τοπικής ομάδας ποδοσφαίρου του Περαμαϊκού από την οποία αποχώρησε εκτοξεύοντας κατηγορίες προς πάσα κατεύθυνση για την κατάσταση και το μέλλον της ομάδας.

Απίστευτες καταγγελίες από την ΠΕΝΕΝ
«Καταπέλτης» για τους υπευθύνους του ναυαγίου του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ» που μόλυνε με τόνους μαζούτ και πετρελαίου την ευρύτερη περιοχή του Σαρωνικού κόλπου, είναι η καταγγελία της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ), η οποία υπογραμμίζει πως το σκάφος ήταν σε κακά χάλια, ενώ εγείρει σειρά ερωτημάτων για το ποιος το έκρινε ως αξιόπλοο.
Όπως τονίζει η ΠΕΝΕΝ, το πλοίο ήταν υπερήλικο, καθώς είχε ναυπηγηθεί το 1972 και σημειώνει ότι «στο μηχανοστάσιο, εκεί όπου σημειώθηκε η εισροή υδάτων, έφερε διάφορα πρόχειρα μπαλώματα με σκοπό να κλείσουν τις ανοιχτές τρύπες».
Διαβάστε περισσότερα εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

petrosdiver

Προς ενημέρωσή σας, να δηλώσω ότι οι απόψεις των συντακτών του ιστολογίου, δεν συμπίπτουν αναγκαστικά με το περιεχόμενο των άρθρων που αναρτούνται. Η παρούσα ιστοσελίδα ακολουθεί απαρέγγλειτα τον Κώδικα δεοντολογίας των Blogger (ΕΔΩ). Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το petrosdiver ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει. Επίσης διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη και ελπίζω να ωφεληθήκατε από αυτό που διαβάσατε.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...