Τρεις δεκαετίες συνδικαλιστικής και πολιτικής δράσης έχει συμπληρώσει ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, το όνομα του οποίου έχει ταυτιστεί με τον κλάδο των οδηγών ταξί στη χώρα μας. Ολα αυτά τα χρόνια έχει ζήσει πολλά: αγώνες και απεργίες, εντάσεις και συγκρούσεις, επιτυχίες και αποτυχίες, μέχρι και διαγραφές από το κόμμα του, τη Νέα Δημοκρατία.
Μιλώντας στη «Νέα Σελίδα», κάνει έναν απολογισμό της δράσης του, αναφέρει τα προβλήματα του κλάδου, ενώ ασκεί και σκληρή κριτική στον Κυριάκο Μητσοτάκη και το περιβάλλον του. Αντιθέτως, το πάλαι ποτέ ισχυρό στέλεχος του «γαλάζιου» συνδικαλισμού εξαίρει τις προσπάθειες του Αλέξη Τσίπρα για τη χώρα και του Χρήστου Σπίρτζη, που ως αρμόδιος υπουργός έβαλε τάξη στο χάος των μισθώσεων ιδιωτικών οχημάτων.
Το 1988 πρωτοεκλέχθηκε στο Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ). Στα ταξί μπήκε στις αρχές της δεκαετίας του ’80, όταν έφυγε από τα ΕΛΤΑ λόγω πολιτικών… διαφωνιών. «Ηταν τότε που οι πρασινοφρουροί με απειλούσαν επειδή πήγαινα με τη “Βραδυνή” στην υπηρεσία. Συγκρούστηκα και παραιτήθηκα. Είχα αγοράσει μισό ταξί στο όνομα της γυναίκας μου και το δούλευα τον ελεύθερο χρόνο μου. Μέχρι τότε δεν είχα ασχοληθεί σοβαρά με την πολιτική».
Ολόκληρη η συνέντευξη ΕΔΩ
Μιλώντας στη «Νέα Σελίδα», κάνει έναν απολογισμό της δράσης του, αναφέρει τα προβλήματα του κλάδου, ενώ ασκεί και σκληρή κριτική στον Κυριάκο Μητσοτάκη και το περιβάλλον του. Αντιθέτως, το πάλαι ποτέ ισχυρό στέλεχος του «γαλάζιου» συνδικαλισμού εξαίρει τις προσπάθειες του Αλέξη Τσίπρα για τη χώρα και του Χρήστου Σπίρτζη, που ως αρμόδιος υπουργός έβαλε τάξη στο χάος των μισθώσεων ιδιωτικών οχημάτων.
Το 1988 πρωτοεκλέχθηκε στο Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ). Στα ταξί μπήκε στις αρχές της δεκαετίας του ’80, όταν έφυγε από τα ΕΛΤΑ λόγω πολιτικών… διαφωνιών. «Ηταν τότε που οι πρασινοφρουροί με απειλούσαν επειδή πήγαινα με τη “Βραδυνή” στην υπηρεσία. Συγκρούστηκα και παραιτήθηκα. Είχα αγοράσει μισό ταξί στο όνομα της γυναίκας μου και το δούλευα τον ελεύθερο χρόνο μου. Μέχρι τότε δεν είχα ασχοληθεί σοβαρά με την πολιτική».
Ολόκληρη η συνέντευξη ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου