Με
κατεπείγουσα απόφαση του υπουργού Εσωτερικών Γιάννη Μιχελάκη στις 9
Μαΐου ανατέθηκε στη διαφημιστική εταιρεία Universal media η διαφημιστική
καμπάνια των δυο εκλογικών αναμετρήσεων της 18ης και 25ης Μαΐου σε Μέσα
Μαζικής Ενημέρωσης. Το ποσό που εγκρίθηκε με την υπογραφή του Σίμου
Κεδίκογλου μια ημέρα πριν, ανέρχεται σε ένα εκατομμύριο ευρώ, χωρίς το
Φ.Π.Α.
Είναι χαρακτηριστικό πως η προσφορά της εταιρείας κατατέθηκε στις 7 Μαΐου και δυο μέρες μετά το υπουργός Εσωτερικών ενέκρινε το προεκλογικό κονδύλι για τα ΜΜΕ, με έμφαση, όπως σημειώνεται στην απόφαση του, στην ισόποση και ισομερή Κάλυψη των επαρχιακών ΜΜΕ»!
Είναι χαρακτηριστικό πως η προσφορά της εταιρείας κατατέθηκε στις 7 Μαΐου και δυο μέρες μετά το υπουργός Εσωτερικών ενέκρινε το προεκλογικό κονδύλι για τα ΜΜΕ, με έμφαση, όπως σημειώνεται στην απόφαση του, στην ισόποση και ισομερή Κάλυψη των επαρχιακών ΜΜΕ»!
Η
Universal media ανέλαβε να εκπονήσει τη στρατηγική επικοινωνίας, τη
δημιουργία λογοτύπου και ταυτότητας, το τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό
σενάριο που θα πείσει τους πολίτες να ψηφίσουν, το σχεδιασμό
ιντερνετικών sites και banners καθώς και την παραγωγή όλων των υλικών
που θα «μοιραστούν» στα ΜΜΕ, έντυπα και ηλεκτρονικά. Με δεδομένο ότι η
έγκριση του ενός εκατομμυρίου για τα ΜΜΕ, με έμφαση στην περιφέρεια,
δόθηκε στις 9 Μαΐου, καταδεικνύεται πως η κυβέρνηση υπόσχεται στα Μέσα
Ενημέρωσης, κεντρικά και περιφερειακά, κανάλια και διαδικτυακές σελίδες
πως θα τους μοιράσει λεφτά μετά τις εκλογές. Το ποσό του 1 εκατ. ευρώ
για μόλις 15 ημέρες προεκλογικής διαφήμισης ως τις Ευρωεκλογές της 25ης
Μάη είναι πολύ μεγάλο. Και φυσικά οδηγεί σε εύλογα ερωτηματικά για τα
ανταλλάγματα που παζάρεψε το πολιτικό σύστημα με τα ΜΜΕ, οκτώ μόλις
μέρες πριν τις εκλογές της 18ης Ιουνίου.
typologies.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου